کد خبر: ۷۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۹
تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه بازی رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد و بر همین اساس شاگردان برانکو روز گذشته راهی ژاپن شدند تا با شرایط این کشور برای بازی رفت به آمادگی بیشتری برسند.
کاشانی: کار برانکو درست است، از او ممنونم
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه بازی رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد و بر همین اساس شاگردان برانکو روز گذشته راهی ژاپن شدند تا با شرایط این کشور برای بازی رفت به آمادگی بیشتری برسند.

در همین راستا، با رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم و نظرات او را درباره بازی فینال و شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در این رقابت‌ها جویا شدیم. اظهارات جعفر کاشانی را در ادامه می‌خوانید.

پیش‌بینی شما از فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

ارزیابی خوبی از وضعیت پرسپولیس داریم و می‌دانید که روز گذشته بازیکنان راهی ژاپن شدند تا با اسکان در این کشور زودتر شرایط خود را با محل برگزاری بازی هماهنگ کنند. یکی دو جلسه تمرین هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده و امیدوارم این تیم بتواند با موفقیت از ژاپن به تهران برگردد.

می‌توان به قهرمانی پرسپولیس در آسیا خوشبین بود؟

چرا خوشبین نباشیم؟ بازیکنان ما همگی آماده هستند و به خوبی می‌دانند که در چه تیم بزرگی حضور دارند، آنها می‌توانند گذشته پرافتخار پرسپولیس را یکبار دیگر تکرار کنند و این توانایی در آنها وجود دارد، اما به هر حال اینها آرزوهای ماست، چراکه تیم کاشیمای ژاپن هم تیم فوق‌العاده خوب و قدرتمندی است و فکر می‌کنم نتیجه نهایی در تهران رقم خواهد خورد.

نظر شما درباره برانکو و عملکردش در این تیم چیست؟

من برانکو را از سال‌های قبل و زمانی که او در تیم ملی بود می‌شناسم، برانکو کاملا به کارش آگاه است و تیم خوبی ساخته که جا دارد از او بابت تیمی که ساخته تشکر کنیم، اما باید از مدیریت باشگاه هم قدردانی کرد که همه‌جور امکاناتی فراهم کرده تا بازیکنان بتوانند به این هدف بزرگ نائل شوند. حرف من این است که ما باید تبدیل به یک باشگاه بزرگ شویم و زیرساخت‌های آن باید وجود داشته باشد. پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و می‌توانند روی فرهنگ جامعه تاثیرگذار باشند، بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که در چه جایگاه رفیعی حضور دارند و برای این پیراهن تلاش خواهند کرد.

اما تا چند وقت پیش شما منتقد برانکو بودید و حالا که از برانکو حمایت می‌کنید، جالب توجه است!

سال اولی که برانکو به پرسپولیس آمد ما در رتبه سیزدهم بودیم، اما خود شما هم می‌دانید که بچه‌های امروز با بچه‌های دیروز فرق می‌کنند و آنها در سطح ملی و قهرمانی حضور دارند، آنها بازیکنان جوانی بودند که حالا به چشم یک قهرمان به آنها نگاه می‌کنند و قطعا فرهنگ برخورد مردم با آنها با گذشته تفاوت دارد. درباره برانکو هم باید بگویم او کارش درست است و باید از او تشکر کرد.

این روزها شایعاتی مبنی‌بر بازگشت مهدی طارمی و رامین رضائیان به پرسپولیس شنیده می‌شود، به نظر شما این اتفاق رخ می‌دهد یا نه؟

باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است که روی فرهنگ مردم تاثیر می‌گذارد. بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیمی را می‌پوشند، چون شأن این تیم بسیار بالاست. بازیکنان در پرسپولیس جایگاه بالایی دارند و کسی که اینجا می‌آید بزرگ می‌شود. به نظر من بازیکنان پرسپولیس باید خیلی از شئون جامعه را درک کنند و بدانند که عمر فوتبال کوتاه است اما عملکرد آنها یک سرمایه معنوی برایشان خواهد بود، خوشبختانه بازیکنان به رشد فکری رسیده‌اند و می‌دانند کجا بازی می‌کنند، آنها می‌توانند حتی قهرمان آسیا شوند، اما از شما رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم به خارها توجه نکنید و سعی کنید گل‌ها را پرورش دهید. بازیکنان هم باید بدانند که همه چیز پول نیست و معنویات هم مهم است.

این روزها بحث کنار رفتن بازنشسته‌ها شنیده می‌شود، این درحالی است که به نظر می‌آید شما هم بازنشسته هستید و باید بروید!

من کارمند سیاسی وزارت امور خارجه هستم و شرایط من با بقیه فرق می‌کند، من حقوق‌بگیر باشگاه پرسپولیس نیستم، اما همه وقتم را اینجا گذاشته‌ام چراکه پرسپولیس خانه من است مثل باشگاه شاهین که سعی کردم آن را شکوفا کنم. به هر حال ورزش عامل مهمی است که روی فرهنگ مردم تاثیرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: