کد خبر: ۷۸۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
هیئت وزیران به‌پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور «طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» را به‌تصویب رساند. بر این اساس خانوار‌های کمتر از ۳میلیون تومان درآمد کمک‌هزینه دریافت خواهند کرد.
تصویب «طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» / خانوار‌های کمتر از ۳میلیون تومان درآمد کمک‌هزینه می‌گیرند

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، هیئت وزیران به‌پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور «طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» را به‌تصویب رساند.

سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای ماده (۳۹) قانون برنامه ششم توسعه و به‌منظور ارتقای عدالت اجتماعی، با ارائه پیشنهادی خواستار تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت تأمین بسته‌های حمایتی برای خانوار‌های کم‌درآمد و حمایت از تولید و اشتغال و جبران بخشی از آثار ناشی از افزایش قیمت ارز و اقلام موردنظر برای پیش‌بینی در سبد کالایی از هیئت دولت شدند.

با طرح این پیشنهاد در جلسه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ هیئت وزیران مقرر شد؛ سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظرات تکمیلی را به هیئت وزیران ارائه نمایند.

در ماده ۱ این طرح آمده است، سازمان برنامه و بودجه مجاز است به‌منظور حمایت از گروه‌های کم‌درآمد جامعه و تأمین بسته‌های حمایتی برای گروه‌های زیر در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب بانکی متصل به یارانه نقدی اقدام کند.

۱ ــ خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲ ــ خانوار‌های تحت پوشش بنیاد شهید ۳ ــ خانوار‌های با درآمد کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه.

بر این اساس هیئت وزیران در جلسه ۲ آبان ۱۳۹۷ به‌پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، «طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» را به‌تصویب رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: