کد خبر: ۷۸۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۹۹
نعمتی مطرح کرد؛
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره سفر نمایندگان به خارج از کشور گفت: در قالب گروه‌های دوستی و پارلمانی چنین اتفاق می‌افتد و این آمد و شدهای سیاسی طبیعی است.
برای کاهش هزینه‌ها به جای ۸ نماینده ۳ نفر را به برزیل اعزام کردیم/ آمد و‌ شدهای سیاسی بین گروه‌های پارلمانی طبیعی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهروز نعمتی  درباره سفرهای نمایندگان به خارج از کشور گفت: چنین سفرهایی در قالب گروه‌های دوستی و پارلمانی بین کشورها اتفاق می‌افتد و این آمد و شدهای سیاسی طبیعی است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره سفر تعدادی از نمایندگان به کشور برزیل و انتشار تصاویر آن گفت: ابتدا قرار بود یک ترکیب هشت نفره به کشور برزیل فرستاده شود اما آن‌ها را به حداقل رساندیم و سه نفر به این سفر رفتند تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: حتی از سفارت‌خانه کشورمان در برزیل خواهش کردیم که مترجم‌شان را در اختیار این دوستان قرار دهد تا فرد دیگری به آن‌ها اضافه نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: