کد خبر: ۷۸۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۴
با حضور مونسان
نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهر ایلام، عصر امروز چهارشنبه 2 آبان با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح شد.
نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی ایلام افتتاح شد
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، در این مراسم علاوه بر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قاسم سلیمانی استاندار ایلام، معاونان استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام و جمعی از مسئولان این استان حضور داشتند.

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در این باره گفت: «برای احداث این بازارچه با 24 غرفه، 5میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.»

او افزود: «تمام غرفه های این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان و صنعتگران این استان قرار گرفته است.»

شنبه زاده خاطر نشان کرد: «امیدوارم بتوانیم با توجه بیشتر به حوزه صنایع دستی علاوه بر اشتغال‌زایی و کاهش آمار بیکاری در استان از میراث بومی استان نیز حفاظت کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: