کد خبر: ۷۸۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در فاصله شش روز مانده به اربعین حسینی به استان ایلام سفر می‌کند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی به ایلام سفر می کند

به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سفری دو روزه، چهارشنبه و پنجشنبه 2 و 3  آبان‌ماه جاری به استان ایلام سفر کرده و از مرز مهران بازدید می‌کند.

حضور در مزار شهدای گمنام ایلام، دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از کاخ فلاحتی، افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی، حضور در نشست کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری و حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای مرکز ایلام از برنامه های سفر مونسان به ایلام است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در برنامه زنده تلویزیونی قرارگاه اطلاع رسانی اربعین شهرستان مهران حضور یافته و خانه بوم‌گردی این شهرستان را افتتاح می کند.

بازدید از کمپ عشایری شهرستان مهران از دیگر برنامه‌های مونسان در این سفر دو روزه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: