کد خبر: ۷۸۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۴۱۲
سروش رفیعی که از مدتی پیش با باشگاه فولاد به مشکل برخورده بود، با فسخ قراردادش از دقایقی پیش در تمرین پرسپولیس حضور یافت.
حضور هافبک پیشین فولاد در تمرین پرسپولیسبه گزارش خبرداغ، هافبک پیشین فولاد خوزستان که در ابتدای فصل با عقد قراردادی با سرخپوشان قرار بود در پایان محرومیت نقل و انتقالات و در نیم فصل به اردوگاه پرسپولیس اضافه شود، یک روز بعد از فینالیست شدن در آسیا به تمرین این تیم آمد.

 

رفیعی که از چند هفته قبل به واسطه مصدومیت و حضور در کمپ اسپایر قطر به مشکل با فولاد برخورده بود، در نهایت قراردادش را با تیم خوزستانی فسخ کرد تا با توجه به قراردادش به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود و تمرینات آماده سازی خود برای حضوری موفق در نیم فصل دوم را پشت سر بگذارد.


سروش در زمان حضور در تمرین پرسپولیس با همراهی شجاع خلیل زاده همراه شد و مورد استقبال ویژه هواداران حاضر در استادیوم شهید کاظمی مواجه شد و بلافاصله به رختکن تیم رفت.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: