کد خبر: ۷۸۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۱
روابط عمومی بانک ملی ایران در پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل رعایت استانداردهای علمی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها و اقدامات مطلوب و موثر، موفق به کسب عنوان روابط عمومی و لوح سپاس شد.
روابط عمومی بانک ملی ایران، روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و تنی چند از مسئولان کشوری، اساتید، صاحبنظران و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، روابط عمومی بانک ملی ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های این دوره موفق شد لوح سپاس و عنوان "روابط عمومی برتر" را در بخش ارتباطات الکترونیک این جشنواره کسب کند.

بر این اساس لوح سپاس روابط عمومی برتر پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران توسط هیات داوران به حشمت الله حسینی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران اهدا شد.

گفتنی است، این دوره از جشنواره در نه رشته شامل اطلاع رسانی، ارتباطات الکترونیک، ارتباطات رسانه ای، پژوهش ارتباطی، برنامه ریزی ارتباطی، مدیریت راهبردی ارتباطی و روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، تکریم ارباب رجوع و مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: