کد خبر: ۷۸۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۲
خبرهای امروز حاکی از آن است که گزارشگر بازی تیم های پرسپولیس و السد تغییر کرده و فرد دیگری به جز فردوسی پور این دیدار را گزارش خواهد کرد!
فردوسی پور از گزارش بازی پرسپولیس - السد هم کنار گذاشته شد؟به گزارش خبرداغ، روز گذشته از عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر دیدار پرسپولیس - السد نام برده شد ولی به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.


پس از اینکه شب گذشته برنامه نود از کنداکتور شبکه ۳ خارج شد اختلاف عادل با مسئولان سازمان علنی شد و همین موضوع شایعاتی در مورد تغییر گزارشگر بازی پرسپولیس - السد ایجاد کرد.


شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازی حساس را محمدرضا احمدی گزارش خواهد کرد؛


خبری که هنوز به صورت رسمی تایید نشده و روابط عمومی شبکه ۳ نیز تا این لحظه در این باره بیانیه ای را منتشر نکرده است.


اگر این اتفاق رخ دهد و فردوسی پور دیدار تیم های پرسپولیس و السد را گزارش نکند، شایعات قوت بیشتری می گیرند؛ چرا که از هم اکنون گفته می شود برنامه ۹۰ با اجرای فردوسی پور دیگر پخش نخواهد شد و اگر او از گزارش بازی هم کنار برود، شایعات دیگر بر سر زبان ها خواهد افتاد!

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: