کد خبر: ۷۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
مجلس شورای عربستان که یک نهاد مشورتی است و اختیارات خاصی ندارد از مواضع سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان درباره موضوع قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی شد، قدردانی کرد.این نهاد مدعی شد: "آنچه که بر سر خاشقجی آمده یک اقدام فردی است و نشان دهنده سیاست کلی پادشاهی و خط مشی حکومت در عربستان نیست".
مجلس شورای عربستان: قتل خاشقجی یک اقدام فردی بود

مجلس شورای عربستان با حمایت از گزارش رسمی این کشور درباره خاشقجی، تاکید کرد که آنچه رخ داده یک اقدام فردی بوده و بیانگر سیاست کلی عربستان نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از النشره، مجلس شورای عربستان که یک نهاد مشورتی است و اختیارات خاصی ندارد از مواضع سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان درباره موضوع قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی شد، قدردانی کرد.

این نهاد مدعی شد: "آنچه که بر سر خاشقجی آمده یک اقدام فردی است و نشان دهنده سیاست کلی پادشاهی و خط مشی حکومت در عربستان نیست".

ریاض شنبه به قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول در پی مشاجره و درگیری فیزیکی با افرادی که با وی ملاقات داشتند، اذعان کرد اما جسد وی هنوز پیدا نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: