کد خبر: ۷۸۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۵
بنایی مطرح کرد؛
یک عضو کمیسیون عمران گفت: وزرای پیشنهادی کار و راه امروز برای بیان نقطه نظرات خود نسبت به این وزارت خانه‌ها و بیان برنامه‌های خود در این حوزه‌ها در جمع اعضای کمیسیون عمران حاضر شدند.
حضور وزرای پیشنهادی کار و راه در کمیسیون عمران/ اسلامی برنامه مدونی نداشت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،حمید بنایی درباره جلسه امروز کیمسیون عمران گفت: آقایان شریعتمداری و اسلامی که به عنوان وزرای پیشنهادی دولت برای وزارت‌خانه‌های کار و راه به مجلس معرفی شده بودند به کمیسیون عمران آمده و به بیان برنامه‌ها و توضیحاتی در حوزه‌های مربوطه پرداختند.

وی تاکید کرد: به نظر من آقای اسلامی به این دلیل که دولت خیلی دیر بحث وزارت را با او در میان گذاشته بود خیلی چیزی برای گفتن نداشت و برنامه‌های مدونی برای این وزارتخانه ارائه نداد اما بر محورهایی چون رکود بازار مسکن، بحث انتقال ریلی، رسیدگی به پروژه‌های ناتمام و خدمات مهندسی و نظام مهندسی توجه ویژه‌ای داشت.

این عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: شریعتمداری نیز به بحث‌هایی چون تقویت تعاونی‌ها، رسیدگی به وضعیت کارگران و رسیدگی و تقویت بخش آسیب‌پذیر جامعه را به عنوان برنامه‌های پیشنهادی خود معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: