کد خبر: ۷۸۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۹۵
ارکستر ملی ایران، دوشنبه 14 آبان، کنسرتی به نام «وداع» را به رهبری نادر مرتضی‌پور و خوانندگی حسام‌الدین سراج روی صحنه تالار وحدت خواهد برد.
«وداع» حسام‌الدین سراج روی صحنهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: ارکستر ملی ایران به مدیریت هنری و رهبری دائمی فریدون شهبازیان، شامگاه دوشنبه 14 آبان، با حضور نادر مرتضی‌پور (رهبر مهمان) و حسام‌الدین سراج (خواننده) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این کنسرت «وداع» نام دارد و قطعاتی که با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی در آن اجرا می‌شود عبارت‌اند از «راز»، «سرخیل مستان»، «یکدل و یک یار»، «شوخ شیرین»، «راه عشق»، «وداع» و «گریه خون».

آلبوم «وداع» در دو مجموعه «وداع 1» و «وداع 2» در دهه 80 با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی و خوانندگی حسام‌الدین سراج توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. دستمایه خلق این اثر، «گنجینه اسرار» عمان سامانی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: