کد خبر: ۷۸۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۱
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا یکی از مهمترین و سخت ترین بازی هایمان را در پیش داریم.
دایی: به ترابی استراحت نمی دهم/ فقط برد می خواهیمبه گزارش خبرداغ ، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی استقلال اظهار داشت: فردا یکی از مهمترین و سخت ترین بازی هایمان را در پیش داریم. استقلال تیم خوبی است که طرفداران خوبی دارد. استقلال خوشبختانه یا متاسفانه هر 2 بازی قبلی خود را در مسجدسلیمان برده و نشان داده تیم خوبی است.

 

دایی تاکید کرد: استقلال مهره های خوبی دارد، کادر مربیگری بزرگی هم دارد ولی ما به فکر 3 امتیاز بازی هستیم. استقلال را خوب آنالیز کردیم  ولی متاسفانه چند بازیکن ما مصدوم هستند و نتوانستند با ما تمرین کنند. همین موضوع مقداری کار ما را از نظر بازیکن سخت کرده ولی با همه این شرایط به فکر 3 امتیاز بازی هستیم.بازیکنان ما انگیزه بالایی برای برد دارند.

 

وی در خصوص اینکه آیا فردا به ترابی به خاطر حضور در تیم ملی استراحت می دهد یا خیر، گفت: ما به کسی استراحت نمی دهیم. او با ما روز گذشته و امروز تمرین کرده و اگر لازم باشد از بازیکنانمان استفاده می کنیم.

 

دایی در خصوص اینکه در غیاب ملی پوشانش چگونه تمرین می کردند گفت: ما چند مصدوم داشتیم و چند نفر هم در تیم ملی بزرگسالان و امید بودند. برخی روزها با 16 نفر تمرین می کردند. با این حال فردا فقط برد می خواهیم و مطمئن باشید بازی خوبی از سایپا خواهید دید.

 

سرمربی تیم سایپا در خصوص کیفیت زمین تختی گفت: زمین تختی اصلا خوب نیست و متاسفانه باید در این زمین بازی کنیم. ما نمی توانیم به خاطر مسائل امنیتی در اکباتان بازی کنیم و بازی در چمن تختی در کار هر دو تیم تاثیر خواهد گذاشت. تیم ما روی زمین بازی می کند و شاید همین موضوع کیفیت کار ما را سخت کند.

 

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: رضا علیاری، سارفو روز گذشته مصدوم شده که هنوز مشخص نیست بازی کند. همچنین سلطانی مهر را در اختیار نداریم. رمضانی چند روز پیش مچ پایش در تمرین پیچید و چند روز با ما تمرین نکرده است. صادق بارانی تازه به ما اضافه شده و شاه علیدوست هم به تازگی به تیم برگشته است. امین حاج محمدی هم دقیقا این شرایط را دارد. با همه این شرایط و کمبودهایی که در خط دفاع داریم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به برتری برسیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: