کد خبر: ۷۸۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۷
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حکم 7 ماه زندان برای حسن عباس به جرم توهین به رییس جمهور در توییتر نوشت: «آقای دکترینال، حسن عباسی با الهام از فیلمهای سینمایی جاسوسی امریکایی! دهه1970 و بازی کردن نقش شرلوک هلمز، قصه های بامزه ای می بافد. اگر او زندان برود، البته آقایان دهقان و دلیگانی و کریمی قدوسی و... برای نقش بازی کردن هستند، اما خداوکیلی بدون عباسی -آرتیست اصلی- اصلا حال نمی دهد!»
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حکم 7 ماه زندان برای حسن عباس به جرم توهین به رییس جمهور در توییتر نوشت:

«آقای دکترینال، حسن عباسی با الهام از فیلمهای سینمایی جاسوسی امریکایی! دهه1970 و بازی کردن نقش شرلوک هلمز، قصه های بامزه ای می بافد. اگر او زندان برود، البته آقایان دهقان و دلیگانی و کریمی قدوسی و... برای نقش بازی کردن هستند، اما خداوکیلی بدون عباسی -آرتیست اصلی- اصلا حال نمی دهد!»

مهاجری: حسن عباسی آرتیست بازی درمی‌آورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: