کد خبر: ۷۸۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
با همراهی تیم حفاظت صالحی؛
سخنگو و معاون امور بین‌‌‌‌الملل، حقوقی و مجلس، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌‌‌رسانی و تیم حفاظت رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در منزل خانواده شهید رحیم کشاورز حداد، از شهدای سپاه حفاظت انصار، با اعضای خانواده این شهید معزز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کمالوندی با خانواده شهید کشاورز حداد دیدار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهروز کمالوندی در این دیدار گفت: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از شهدا داریم. آنها نزد خدایشان روزی می‌‌‌برند، عند ربهم یرزقون ان‌شاءالله ما را هم شفاعت کنند تا علیرغم فشارهای بین‌‌‌‌المللی کشور کارش را پیش ببرد.

وی افزود: با تجربیاتی که از چهار گوشه جهان دارم و بر اساس علم یقین عرض می‌‌‌‌‌کنم کشور ما به واسطه خون شهدا بیمه است. هر قدر مشکلات باشد باز هم کشورمان پیش می‌‌‌‌‌‌رود. شهدا زنده هستند، شاهد هستند و شفاعت می‌‌کنند. آنها کمک می‌‌‌کنند که این انقلاب راه خودش را برود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: شهید با خدا معامله کرده و اجرش را از او می‌‌‌‌گیرد. آنها برای خدا به جبهه رفتند و خدا هم اجرشان را تضمین کرده است. خودشان جایگاه خوبی دارند و می‌‌توانند شفاعت کنند.

کمالوندی اضافه کرد: ان‌‌‌‌شاءالله همانطور که این خانواده عریق بوده شما در مسیر خداوند باشید، کسی که به خدا ایمان داشته باشد، رسیدن به محضر الهی را نزدیک می‌‌‌‌بیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: