کد خبر: ۷۸۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۴
سفیر ایران در لندن تاکید کرد: ایران هیچ‌گاه وارد جنگ نیابتی با عربستان سعودی نشد. ما فقط به تنها دولت قانونی سوریه برای مقابله با داعش کمک کردیم. ایران، برخلاف آمریکا با دعوت و مجوز وارد سوریه شد.
ایران هیچ‌گاه وارد جنگ نیابتی با عربستان سعودی نشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ حمید بعیدی‌‌‌‌نژاد روز گذشته در سخنرانی خود در اتحادیه دانشگاهیان آکسفورد گفت: ما با دو سال و نیم کار شبانه‌‌‌‌‌روزی توانستیم به توافق دقیقی برسیم که دستیابی به آن غیرقابل تصور بود. فقط کافی است آن را با توافقی که ترامپ با کره شمالی به آن می‌‌‌‌بالد، مقایسه کنید که تنها دو صفحه کلیات است.

وی به رویکرد ایالات متحده نسبت به توافق هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: چگونه ایالات متحده می‌خواهد دیگر اعضای دائم شورای امنیت را به دلیل پایبندی به قطعنامه‌های آن شورا تحریم کند؟ این خلاف حقوق بین‌‌‌الملل است.

سفیر ایران در لندن درخصوص مناسبات منطقه‌ای و روابط تهران و ریاض هم تصریح کرد: ایران هیچ‌گاه وارد جنگ نیابتی با عربستان سعودی نشد. ما فقط به تنها دولت قانونی سوریه برای مقابله با داعش کمک کردیم. ایران، برخلاف آمریکا با دعوت و مجوز وارد سوریه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: