کد خبر: ۷۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۲
در پی نظرسنجی‌هایی که AFC پیش از جام ملت‌های آسیا انجام می‌دهد و اقدام به انتخاب برترین‌های تاریخ این رقابت‌ها می‌کند، نظرسنجی بهترین مدافع تمام ادوار مسابقات نیز در حال پیگیری است و از ایران نام مهدی مهدوی کیا کاپیتان پر افتخار فوتبال ایران نیز به پشم می‌خورد.

نظرسنجی AFC در مورد بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌ها ادامه دارد که مهدی مهدوی کیا با ۸۰ درصد در صدر قرار دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، در پی نظرسنجی‌هایی که AFC پیش از جام ملت‌های آسیا انجام می‌دهد و اقدام به انتخاب برترین‌های تاریخ این رقابت‌ها می‌کند، نظرسنجی بهترین مدافع تمام ادوار مسابقات نیز در حال پیگیری است و از ایران نام مهدی مهدوی کیا کاپیتان پر افتخار فوتبال ایران نیز به پشم می‌خورد.

کاربران ایرانی برای اسطوره‌های فوتبال کشور سنگ تمام گذاشته و با رای خود آن‌ها را در صدر این نظرسنجی‌ها نگه می‌دارند. پیشتر علی دایی و علی کریمی نیز با اختلاف فاحش نسبت به رقبای نامدار خود بهترین بازیکن در پست خود انتخاب شدند و حالا نوبت به آقای پاس گل بوندس لیگا است که عنوان بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌های آسیا را مال خود کند.

مهدوی‌کیا در صدر بهترین مدافعان تاریخ جام ملت‌ها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: