کد خبر: ۷۸۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۸
رییس‌جمهور در نشست با اقتصاددانان:
رییس جمهور گفت: در فعالیت دولت یازدهم علت کاهش تورم، انضباط مالی دولت بود و ما در هیچ شرایطی و با وجود تحمل سختی‌ها، خلق پول و یا استقراض از بانک مرکزی نکردیم.
با وجود تحمل سختی‌ها، خلق پول نکردیم/ علت کاهش تورم، انضباط مالی دولت بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه اقتصادی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های کشور، با تاکید بر اینکه "به آینده بهتر، بسیار امیدوارم"، ضمن  ابراز خرسندی و خشنودی از برگزاری این نشست و قدردانی از حضور اقتصاددانان دانشگاه های کشور، گفت: بی تردید تمامی شرکت کنندگان دلسوزانه برای نظام، کشور و دولت نظرات کارشناسانه خود را بیان کردند و این جلسات باید تداوم یابد.

رییس جمهور تصریح کرد: از مسئولان دولت نیز می خواهم این جلسات را در محورهای مختلف اقتصادی، پی بگیرند. دکتر روحانی اظهارداشت: در تمام دوره فعالیت ۵ ساله دولت، پیوسته هفته ای دو جلسه اقتصادی با مسئولین، مدیران و مشاوران اقتصادی داشته ام و در این دولت، هیچ تصمیمی بدون مشورت با کارشناسان اتخاذ نشده است.

وی با بیان اینکه باید امید در جامعه و سرمایه اجتماعی را بیش از پیش تقویت کنیم، به جنگ روانی و اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران اشاره و تصریح کرد: ما در شرایط بحرانی نیستیم اما شرایط، عادی نیز نیست و در تصمیم گیری ها و اعلام مواضع و دیدگاه ها، باید این شرایط مورد توجه باشد و در کنار ابراز نگرانی های بحق، برای رفع این نگرانی ها نیز راه حل و پیشنهادات عملیاتی ارائه شود.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه مردم و به ویژه صاحبان درآمدهای ثابت در شرایط کنونی با مشکل معیشت مواجه اند، گفت: دولت طرح های گسترده ای برای مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمنان و رفع مشکلات دارد اما در عین حال اقتصاد کشور از گذشته با بیمارهای مزمنی مواجه بوده که بروز برخی مشکلات و مسایل، باعث می شود تا عوارض آن بیمارهای مزمن، تشدید و اثارش بیشتر در جامعه لمس شود.

رییس جمهور با اشاره به دستاوردهای دولت در عرصه کاستن از نرخ تورم، ایجاد رشد اقتصادی و  برچیدن موسسات اعتباری غیرمجاز، گفت: طی فعالیت دولت یازدهم علت کاهش تورم، انضباط مالی دولت بود و  ما در هیچ شرایطی و به رغم تحمل سختی ها، خلق پول و یا استقراض از بانک مرکزی نکردیم.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت هم اکنون نیز به گونه ای برنامه ریزی کرده است که حتی در شرایط سخت تر هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نخواهد داشت. رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان یکی از اقتصاددانان حاضر در جلسه گفت: کلیت این حرف درست است که اقتصاد با بگیر و ببند درست نمی شود اما ما گاهی با مواردی مواجه می شویم که تاسف آور است و باعث می شود که نتوانیم صرفا مقررات و معیارهای اقتصادی را در این موارد حاکم کنیم. گاهی شاهدیم فردی تولید را به این بهانه که مواد اولیه و قطعه ندارد، متوقف کرده و حال آنکه در بازرسی از انبارهای آن متوجه می شویم برای ماه ها مواد اولیه و قطعه دارد  و صرفا به دنبال سود بیشتر در اینده، فعالیت تولیدی را متوقف کرده است.

در ابتدای این جلسه نیز که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، جمعی از اقتصاددانان در فضایی صمیمی با رییس جمهور، به طرح دیدگاه ها و نظرات خود برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور پرداختند.

راه های برون رفت از رکود و ایجاد شتاب در رشد اقتصادی، وضع  تورم، ضرورت تغییرات سریع و باور پذیر در هدف گذاری اهداف مدنظر اقتصادی، تقویت سیستم ارزیابی سیاست ها، ضرورت دخالت بیشتر دولت در بازار ارز، ضرورت مدیریت و کنترل تبعات شوک های اقتصادی برای مصرف کننده و تولید کننده، تقویت تعامل با جهان، بهره گیری بیشتر از نظر  اقتصاددانان در طرح های اقتصادی پیش از اجرا، ضرورت وجود فرماندهی برای مقابله با تحریم ها، ضرورت ارائه بسته های مشروط حمایتی از بنگاه های بزرگ اقتصادی، ضرورت توجه بیشتر به اقتصاد منطقه ای و اقتصاد بنگاه ها و تقویت تیم اقتصادی دولت، از جمله مباحث و موضوعاتی بودند که استادان و صاحبنظران اقتصادی شرکت کننده در این نشست پیرامون آنها، دیدگاه های خود را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
ترامپ با پارس کردن به طوایف بدوی آل‌سعود و آل‌نهیان، هر از چندی میلیاردها دلار امتیاز می‌گیرد و بر آنان منت می‌گذارد که امنیت‌شان را تضمین می‌کند، ولی به کوری وی و نوکرانش جمهوری اسلامی کشوری است که فقط به یاری خدا و در نتیجه پایمردی شهیدان و ملت در امنیت کامل به سر می‌برد.


خداوند به حق سرور و سالار شهیدان، قمر بنی هاشم، زینب کبری علیهم‌السلام سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر ملت‌های مستضعف حفظ کند و پرچم این انقلاب اسلامی را ان‌شاءالله معظم‌له به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت(عج) بسپارد. کسانی که مطیع رهبری نیستند یعنی یا عقبند یا جلوتر از رهبری حرکت می‌کنند، در گمراهی و ضلالت به سر می‌برند.


بعضی‌ها با رفتارشان طوری وانمود می‌کنند که انتهای هر راهی غیر از کرنش درباره زیاده‌خواهی‌های غرب بن‌بست خواهد بود. بله مسبب بسیاری از مشکلات، همین کسانی هستند که برجام را تنها راه پیشرفت کشور می‌دانستند.


بعد از پایان جنگ تحمیلی متأسفانه دولت‌ها نگاهشان برای حل مشکلات ناشی از خرابی‌های رژیم گذشته و جنگ تحمیلی به جای توجه به داخل، به خارج دوخته شد و کم‌کم نیروهای جهادی از صحنه قدرت کنار گذاشته شدند و نتیجه‌اش شد شکل‌گیری یک طبقه سیاسی رانت خوار که در سال 78 و 88 فتنه آفریدند.


پنج سال است (دولت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب شعار می‌دهد که اقدام متناسب و متقابل می‌کنیم! اما در عمل جز وادادگی و عقب‌نشینی و جری کردن دشمن چیزی ندیدیم؟! دشمنان هم از این ضعف دولت با دمش گردو می‌شکند!


چرا دولت ایران اقدام به بازداشت یکی از دیپلمات‌های آلمانی به جرم فروش تسلیحات شیمیایی کشور آلمان به صدام در دوران جنگ تحمیلی نمی‌کند؟


آقای علی رضا بهشتی گفته مشکل کشور در این است که کارنابلدها مسئولیت گرفته‌اند. عرض می‌کنیم خود کرده را تدبیر نیست. وضعیت به وجود آمده حاصل حمایت‌های امثال ایشان از دولتی با چنین مدیرانی است. چرا نمی‌خواهند عواقب کارهای خود را بپذیرند و حالت طلبکار به خود گرفته‌اند.


وادادگی بعضی از مسئولان و مدیران در برابر غرب به گونه‌ای است که هر جام زهری که بیگانگان به آنها می‌دهند با افتخار سرمی‌کشند و به این کار خود افتخار نیز می‌کنند.


آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه تهران عنوان کرده پیامبر اسلام هم نسبت به آینده علم غیب نداشت و با این بیان درصدد توجیه خطاهای دولت خود برآمده است. چرا هر از چندگاه به زندگی ائمه معصومین ورود غیرعالمانه کرده و با کج‌سلیقگی تمام و برداشت غلط ایجاد شبهه می‌کنند.


لیست امید در مجلس با تصویب CFT موافق بوده‌اند. البته از لیستی که به گفته برخی اصلاح‌طلبان با دریافت مبلغی از متقاضی، تنظیم شده است بهتر از این را نمی‌توان انتظار داشت که همانند طوطی هرچه را که می‌گویند «تکرار» و تکرار کند.


از کیهان انتقاد و شکایت می‌شود به این دلیل که به مردم آگاهی می‌دهد و از منافع آنان دفاع می‌کند. وقتی که کیهان را مطالعه می‌کنم زبان و فرهنگ ملی خودم را مطالعه می‌کنم.


دولت تا چند ماه قبل برای سفرهای خارجی تفریحی ارز مسافرتی به مسافرین می‌داد اما با نزدیک شدن به مراسم اربعین اعطای ارز مسافرتی به مسافرین خارج از کشور را دیگر ادامه نداد. دولت می‌توانست با توجه به استقبال مردم از راهپیمایی اربعین شرایط شایسته‌تری را برای مردم ایران فراهم آورد.


آقای ظریف وجود ده‌ها سال سابقه فعالیت دیپلماتیک چگونه از روی سادگی استدلالی مثل گرفتن بهانه تهدید از دست آمریکا مطرح می‌کند و کشور خود را زیر بار فشارهای متعدد و پرداخت خسارت‌های سنگین می‌برد.


از مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) که از پشت تریبون نماز عبادی و سیاسی جمعه که حرف دل مردم را به گوش مسئولان رساند کمال تشکر را دارم. رئیس مجلس و نمایندگانی که مدعی‌اند مردم خسته‌اند چرا یک نظرسنجی نمی‌کنند تا ببینند مردم از نظام خسته‌اند یا از مسئولان بی‌کفایت؟! چرا رای‌گیری را به صورت شفاف برگزار نکردید تا مردم هم از نمایندگان مورد رضایت خود حمایت کنند؟!


راه ارتباط با سردار سعید قاسمی را بلد نیستم ولی از طریق روزنامه شما به ایشان عرض می‌کنم، هرچند لیاقت همجواری شما را ندارم ولی بارها از خداوند برای شما آرزوی موفقیت کرده‌ام که همچون دوران دفاع مقدس به مردم محروم کرمانشاه و کردستان و زلزله‌زدگان خدمت می‌کنید. اجرتان با سرور و سالار شهیدان.


وضعیت پرونده توتال و محاکمه مرتبطین از جمله مهدی هاشمی و خسارت‌های وارده و احکام متهمین به کجا انجامید؟! از مسئولان دستگاه قضایی درخواست اطلاع‌رسانی و اعلام احکام صادره را دارم!


با توجه به عدم نظارت و کنترل با پدیده رشد قارچ‌گونه خیریه‌های خلق‌الساعه در جامعه مواجه هستیم. یک نمونه آن جمع‌آوری پول توسط سلبریتی‌هاست که به اسم کمک به زلزله‌زدگان کمک‌های مردمی را به جیب زده‌اند و بعضی از آنان با این پول‌ها بدهکاری میلیاردی خود را با بانک تسویه کرده‌اند.


6 سال قبل جزو 8 کشور فضایی و 8 قدرت هسته‌ای جهان بودیم. فراموش نمی‌کنیم که آن سال‌ها موجود زنده به فضا فرستادیم ولی در این دولت باید دنبال یک قوطی رب باشیم.


سه کیلو رب گوجه، مساوی یارانه یک ماه یک نفر است ولی برخی دولتمردان برای پرداخت همین 45 هزار تومان عزا می‌گیرند و جالب اینکه با وجود تصویب مجلس یارانه برخی از افراد متمول و حقوق‌بگیران نجومی را هم قطع نمی‌کنند !ولی FATF را 2 سال قبل از تصویب مجلس اجرا کردند!


بمباران دو بیمارستان و اتوبوس‌های حامل مردم مظلوم یمن توسط عربستان خوی درندگی آل‌سعود را ثابت می‌کند و اینکه این خانواده جنایتکار در باتلاق فرو رفته‌اند و ان‌شاءالله به خواست خداوند نابود خواهند شد.


به دلیل مشکلات مالی ناشی از هزینه ازدواج فرزندم به صورت اینترنتی با مدیرکل بنیاد جانبازان و ایثارگران استان تهران مکاتبه و درخواست وام ضروری نمودم بعد از مدتی پیامکی برایم ارسال شد که به منطقه محل خود مراجعه نمائید. به بنیاد منطقه خود (منطقه 15) رفتم و درخواست خود را ارایه کردم. در پاسخ گفتند: چنین درخواست‌هایی بی‌شمارند حتی از دفتر رهبری و ریاست جمهوری هم می‌آید ولی چون زیادند ما هم همه را بایگانی می‌کنیم! این شد دولت پاسخگو؟!


بیماری سرطان ریه دارم و مبلغ زیادی بابت شیمی‌درمانی پرداخت می‌کنم، از نظر معیشتی هم اوضاع مطلوبی ندارم در کنار این اندک موارد از انبوه مشکلاتم مدت یک سال و نیم است یارانه‌ام را دولت قطع کرده است و به هر جا مراجعه می‌کنم پاسخی دریافت نکرده‌ام!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
مردم ایران ازسال 1357 تاکنون جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار را فراموش نمی کنند.
آمریکایی ها جنایتکارتاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
بدترین رئیس جمهور درتاریخی ایران دولت روحانی بوده است.
عاجزترین رئیس جمهور دراین مدت 40 سال دولت روحانی بوده است.
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون به مردم ایران و کشور اهانت وخیانت کرده است.
مذاکره با آمریکا وغرب بدترین خیانت به مردم وکشوربوده است.
ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی وظریف دربرابرجنایات وحشیانه آمریکا ومتحدانش شرم آوراست.
بابائی
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
اقتصاد کشور بازیچه دانهدرشتهای وارداتچی و دلال شده است. هرگاه قوه قضائیه با آنان برخورد جدی کرد میتوان امیدوار بود اوضاع سر و سامان بگیرد.


بیشتر کسانی که نامه تسلیم برای ترامپ نوشتهاند مرفهین بیدردی هستند که با رانت به رفاه رسیدهاند و برای عزت نظام جایگاهی قائل نیستند.


ضمن تشکر از کیهان به ویژه مدیر مسئول کیهان که به خیانت نامهنگاری برای مذاکره با شیطان بزرگ آن هم دیوانهای مثل ترامپ نظام را فراخواندهاند باید با این افراد که جز به منافع خود فکر نمیکنند برخورد اصولی شود. این شروع شیطنت است تا پس از آن موشک و ارتش و سپاه را برچینند و کشور را در مقابل حیوانات وحشی حاکم بر جهان بیپناه سازند.


به افراد واداده سیاسی مثل آقای کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران و از امضاءکنندگان نامه تسلیم برای ترامپ باید گفت برجام که مذاکره با آن کدخدای مودب بود چه گلی بر سر این کشور زد که مذاکره با نخراشیدهای مثل ترامپ بزند. بعضیها از تاریخ و حوادث درس عبرت نمیگیرند یا اینکه خود را به ندانستن زدهاند؟


عدهای پیر و پاتال ورشکسته بیهویت با خطدهی سازمانهای جاسوسی غرب بیانیهای سراسر ذلت را امضا کردهاند که احتمالا از مفادش هم خبر نداشته و فقط ماشین امضای آن بودهاند. این فرصتی است تا ملت به بیهویتی این عده پی ببرند البته اینها وعده نسیه گرفته و امضای نقد دادهاند. ولی به عنوان ایرانی عرض میکنیم غلط زیادی موقوف.


عدهای که همسو با مواضع آمریکا در داخل کشور رفتار میکنند، جرم خیانتشان محرز است لذا نباید اجازه داد بیش از این کشور را متحمل هزینه کنند.


در همین منطقه غرب آسیا افراد زیادی کشته میشوند که جرمی مرتکب نشدهاند اما حامیان حقوق بشر در این مورد سرگرم بازیهای جام جهانی فوتبال هستند اما تا فرد جنایتکار بیرحم خیابان پاسداران را اعدام میکنند همان داعیهداران حمایت از حقوق بشر در بوق حمایت از این فرد اعدامی میدمند.


اشعار عید فطر آقای میثم مطیعی خیلی زیبا بود. لازم است رسانههای انقلابی آنها را بازنشر دهند، مردم استقبال خوبی از این شعر کردند و تکرار آن تسکیندهنده دل پردرد مردم است و زنگ هوشیاری برای عدهای از مسئولان خواهد بود.


کیهان با مطلب «با کفش وارد نشوید» کمی مردم را دلداری داد، رفتار شرکت نایک در برابر تیم فوتبال کشورمان و سکوت مسئولان در داخل کشور غمی بود که روی سینه ملت ایران سنگینی میکرد اما کیهان از بار آن کاست و به شرکت نایک پاسخ قاطعی داد.


اگر گرانیهای لجامگسیخته و سرسامآور در بازار قیمتها بنا به ادعای دولت و دولتیها حباب است چه اقدامی در جهت ترکاندن این حبابها داشتهاند؟


امثال بنده ممکن است به گفته مسئولان که گفتند گرانیهای اخیر حباب است اعتماد کرده باشند ولی عدهای با خرید سکه، خانه، دلار و ماشین به ثروت هنگفت و بدون زحمت رسیدند.


آقای رئیسجمهور سخنرانی میکنند و میگویند قیمت اجناس و خدمات نباید بیشتر از نرخ تورم افزایش یابد ولی هنوز کلامشان پایان نیافته دولت قیمت بلیط قطار را 50 درصد گران میکند. کدامیک را باور کنیم؟


گفتند گرانیهای ارز، سکه و خودرو و سایر اجناس و ... حبابی و جنگ روانی است! آیا گرانی نرخ آب و فاضلاب که با چندبرابر شدن، توان پرداخت را از ما گرفته هم حباب است؟!


عربستان تا دندان مسلح و بیرحم نتوانست در برابر حوثیهای یمن پابرهنه ولی با ایمان پیروز شود و الحدیده را تصرف کند، این موضوع یک پیام روشن دارد: جبهه مقاومت مستحکمتر و قدرتمندتر از سابق شده است و کشورهای زورگوی منطقه توان مقابله با این جبهه مردمی را ندارند.


رفتار مدعیان اصلاحات طوری بوده که مردم این روزها برای ریشهکن شدن آنها دعا میکنند. ولی اینک آن مدعیان، تمام اشتباهات خود را متوجه نظام کردهاند تا به نوعی خود را تبرئه کنند! انصاف هم خوب چیزی است!


کاش مدیران صداوسیما در پخش مسابقات جام جهانی فوتبال توجه میلیونها بیننده و مخاطب این برنامه را به نوعی متوجه گوشهای از جنایتهای وحشیانه و سبعانه آمریکا، عربستان، انگلیس و فرانسه در یمن میکردند.


جامزدگی صداوسیما مانع پوشش خبری کافی جنایتهای آمریکا، انگلیس و عربستان برعلیه مردم مظلوم و مسلمان یمن شده و میشود درحالیکه گزارشگر ورزشی کشورمان اول تا آخر زندگی فلان بازیکن اروپایی را تحلیل میکند ولی دریغ از اینکه به وحشیگریهای دولت متبوع آن بازیکن در یمن مظلوم اشارهای داشته باشد.


دولت آمریکا که در بسیاری از کشورهای اسلامی مثل یمن، فلسطین اشغالی و سوریه، عراق، افغانستان و ... حمام خون راه انداخته است خم به ابرو نمیآورد درقبال اعدام قاتل بیرحم چند نفر که آسایش مردم را برهم زده برآشفته شده و ایران را محکوم میکند! واقعا خبیثتر، کثیفتر و رذلتر از رئیسجمهور آمریکا در عصر حاضر کسی نیست.


بحث بیسروسامانی بازار ارز، سکه، خودرو، مسکن و ... این روزها دامن دارو را هم گرفته است. سازمان تامین اجتماعی اول خرداد 97 تعداد پنجاه قلم دارو را از شمول بیمه خارج کرد مگر پزشک متخصص تایید کند. مجددا در تاریخ 97/3/27 تعداد 50 قلم داروی دیگر را مثل داروهای سرماخوردگی، شربت سینه و ... را از شمول بیماران بالای 12 سال خارج کرد! یعنی مردمی که هر ماه از آنها حق بیمههای مکمل و درمانی و ... کسر میشود که هر سال نیز با افزایشهای زیادی روبرو میشود و این داروها را باید به صورت آزاد تهیه کنند! هر روز به نحوی یا قیمت دارو را افزایش میدهند یا دارو را از تحت پوشش بیمه خارج میکنند و دود آن نیز جز به چشم قشر ضعیف کارگر نمیرود؟! از مسئولان امر به ویژه سازمان بازرسی کل کشور، نهادهای نظارتی، سازمان حمایت از مصرفکننده و ... درخواست رسیدگی دارم.


در روز یکشنبه 97/3/27 ساعت 11صبح گوینده رادیو به روشهای مستقیم و غیرمستقیم به تبلیغ از بازیکن دوتابعیتی وکفشهای نایک او مشغول بود و گویا این از نظارت مسئولان و مدیران رسانه ملی پنهان مانده بود. فقط امیدوارم مسئولان خود را به خواب نزده باشند.


بعد از 48 سال کار تولید در این دولت ورشکسته شدهام و در حال از دستدادن منزل خود و منزل دخترم هستم. آن وقت مسئولین ارز کشور را برای وارد کردن کود انسانی و خاک استراحت گربه و سطل آشغال پلاستیکی صرف میکنند!


چرا دولت برنامهای برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب مردم توسط مرفهین بیدرد جامعه که در منازل و ویلاهای خود صاحب استخر، جکوزی و سونا هستند ندارد؟


نحوه همسانسازی حقوقها عادلانه نیست آن فردی که بالای 5 میلیون حقوق میگیرد با آن فردی که کمتر از 2 میلیون تومان حقوق میگیرد همانند روال سابق با افزایشی 10 درصدی حقوقشان را دریافت کردهاند و این، افزایش شکاف طبقاتی را در پی خواهد داشت.


پدر و مادرم پیر و زمینگیر و متاسفانه در هر بستری شدن در بیمارستان به جای بهبود با زخم بستر مرخص شدهاند! جزئیترین وسایل مورد نیازشان مثل پوشک تولید داخل و تشک برقی 50-60 تا 200 درصد گران شده است! چه کسی مسئول این گرانیها و افزایش قیمتهاست جز دولت؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
سیاست های نادرست وغلط دولت روحانی مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
ناتوانی، کوتاهی، سکوت، خیانت های دولت روحانی عامل اصلی گرانی، مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... است.

چرا گوشت گران شد؟ گوشت ربطی به دلارنجس آمریکا ندارد!
چرا مرغ گران شد؟ مرغ ربطی به دلار نجس آمریکا ندارد!
چرا میوه گران شد؟ میوه ربطی به دلار نجس آمریکا ندارد!
چرا کالا ایران گران شد؟ کالا ایران ربطی به دلار نجس آمریکا ندارد!
مورد نیازمواد غذایی مردم گران شد؟ مواد غذایی ربطی به دلارنجس آمریکا ندارد!
دولت عامل اصلی گرانی، فساد و... درکشور است.


دراین مدت 40 سال اولین دولت، روحانی بوده است به مردم ایران وکشور اهانت وخیانت کرده است.
99 درصد دولت روحانی عامل اصلی تمام مشکلات سراسرکشور بوده است.
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مشکلات مردم و کشور و... نکرده است.

چرا دولت روحانی با مشکلات اقتصادی مردم و کشورمقابله نمی کند.
روحانی نتوانست با توافق هسته ای مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.
روحانی نتوانست مشکلات مردم را با توافق هسته ای برطرف کند.
روحانی درحل مسلئل کشور ناتوان است.
چرا روحانی نتوانست با برجام مشکلات اقتصادی مردم را حل کند؟!
دولت روحانی هیچ برنامه ای برای بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی مردم و کشور ندارد.
دولت روحانی هیچ برنامه ای مشخصی برای رفع این مشکل ندارد.
تورم به 80 و90 درصد رسیده اما دولت روحانی بی خیال است.
درحال حاضر تورم درکشور به 80 و90 درصد رسیده متاسفانه دولت روحانی برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد.

دولت روحانی به دختران و زنان اشتغال و شغل ایجاد کرده است ولی مردان به خاطر بیکاری قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و... هستند.

دولت روحانی به دختران و زنان اشتغال و شغل ایجاد کرده است ولی مردان به خاطر بیکاری قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و... هستند.

مشکل امروز سراسر کشور به خاطر بی توجهی ، ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های مدیران دولت روحانی بوده است.
مسئولان و نمایندگان مجلس به کشور بی توجهی کردند.

تمام مشکلات سراسرکشور به خاطرناتوانی دولت روحانی بود.
تمام مشکلات سراسر کشور به خاطر ناتوانی دولت روحانی بود.
تمام مشکلات سراسر کشور به خاطر ناتوانی دولت روحانی بود.

روحانی درمدت 4 سال ثابت کرد که نمی تواند مشکلات بیکاری درکشورحل کند.
روحانی نمی تواند مشکلات داخلی وخارجی حل کند.
زمان روحانی نه نتها مشکلات داخلی و خارجه کم نشده است، بلکه زیاد وافزایش شده است.
روحانی فقط به خارجی ها خدمت کرده است نه ملت ایران
روخانی فقط به خارجی شغل ایجاد کرده است نه جوانان ایرانی

روحانی باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.

روحانی به ملت ایران خدمت نکرده است به غربی ها خدمت کرده است.
روحانی به ملت ایران خدمت نکرده است به غربی ها خدمت کرده است.

دولت، نمایندگان مجلس ودیگرمسئولان باید پاسخ بدهند ورود کالای خارجی قاچاق چگونه ازمرزهای کشوروارد داخل کشورمی شود چه کسی هماهنگی، همدستی وهمکاری می کنند. حامیان کالای قاچاق چه کسانی هستند.
چی کسی به کشور و به ملت خیانت می کنند.
کالای خارجی قاچاق خیانت به اقتصاد کشورو کارگرانی ایرانی است.
حرف دل همه مردم ایران

سکوت، کوتاهی وناتوانی ظریف و دولت روحانی درمدت 6 سال!
آمریکا برای ما قاضی شده است.
عربستان برای ما قاضی شده است.


دولت روحانی 6 سال است به وعده هایی که به ملت ایران داده است تاکنون عمل نکرده است.
دخالت های وخیانت های آمریکا وعربستان سعودی علیه ضد ایران به خاطرسکوت، کوتاهی، ناتوانی وخیانت های ظریف و روحانی بوده است.

تمام مدیران دولت روحانی عاملان اصلی مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان سراسرکشور و... هستند.


رئیس دفترآقای رئیسجمهور گفته باید دلیلی وجود داشته باشد که آقای روحانی ریاست محترم جمهوری از مردم عذرخواهی بکنند. البته کسانی که در هنگام تبلیغات انتخاباتی جای شهید و جلاد را تغییر دادند امروز هم لابد انتظار دارند که مردم از آقای رئیسجمهور عذرخواهی کنند!
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی عامل اصلی حقوق های نجومی مدیران، مسئولان ومسئولی است.
دولت تا 3 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد.
چرا دولت توجهی به گرانی در بازار و حقوق اندک کارگران، کارمندان و بازنشستگان نمیکند؟ رشد جهشی قیمتها با درآمد اکثریت جامعه همخوانی ندارد.


دراین مدت 40 سال اولین دولت درکشور دولت روحانی بوده است که مردم ایران وکشور را گرفتارکرده است.

آقای روحای ثابت کرد که مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... به خاطر روی کمبود عقل شما بوده است


بخش خصوصی ثابت کرد که عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... بوده است.
بخش خصوصی مانند دولت روحانی تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم و کشور نکرده است.
بخش خصوصی عامل اصلی گرانی ها و افزایش تمام قیمت درسراسرکشور بوده است.
بخش خصوصی مانند دولت روحانی مردم و کشور را گرفتارکرده است.
بخش خصوصی عامل اصلی بیکاری جوانان درسراسرکشور بوده است.
بخش خصوصی برای بازنشستگان اشتغال و شغل ایجاد کرده است و به بیکاری جوانان کشور
بخش خصوصی عامل اصلی افزایش قیمت برق، گاز، آب، تلفن و... بوده است.
واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی + مصاحبه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: باهدف تسریع در اجرای طرح های عمرانی طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می شود.
تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
امروز نیز کارگاه آموزشی نحوه ی واگذاری طرح های نیمه تمام با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در ایلام برگزار شد.

دولت جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند/ دولت هیچ کمکی به کارگران نمی کند
اینکه دولت جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند،
دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمی کند
کارگران در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه های زندگی برای آنها بسیار سخت شده است.
اینکه دولت به جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند
دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمی کند.
دولت تنها به پولداران و سرمایه داران کمک می کند.


دولت جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند/ دولت هیچ کمکی به کارگران نمی کند
اینکه دولت جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند،
دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمی کند
کارگران در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه های زندگی برای آنها بسیار سخت شده است.
اینکه دولت به جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند
دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمی کند.
دولت تنها به پولداران و سرمایه داران کمک می کند.

هیچکس به اندازه روحانی به ملت وکشورخیانت نکرده است!
هیچکس به اندازه روحانی به ملت وکشورخیانت نکرده است!


مردم درسراسرکشور ازبحران اقتصادی رنج می برند اما دولت روحانی هنوز بی خیال است.


دولت، نمایند گان مجلس و دیگرمسئولان باید به فکرمشکلات مردم باشند.
وظیفه دولت است که به فکرمشکلات مردم باشد.
وظیفه نمایندگان مجلس است به فکرمشکلات مردم باشند.
وظیفه مسئولان است به فکرمشکلات مردم باشند.
ناتوانی دولت عامل است مواد مخدر درسراسرکشوراست.
سکوت وکوتاهی دولت عامل اصلی موجب افزایش مواد مخدر دراین کشورشده است.
ازمسئولان و نمایند گان مجلس می خواهیم به این موضوع رسید گی کنند.
چرا مدیران ارشد دولت روحانی درمورد مشکلات مردم درسراسرکشورخفه خون گرفتند و کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
مدیران ارشد دولت روحانی عاملان اصلی مشکلات مردم وکشورهستند.

مشکل جوانان سراسرکشوربیکاری است.
دولت روحانی درمدت 4 سال نتوانسته مشکلات مردم را حل کند.
دولت روحانی نتوانسته مشکلات بیکاری جوانان سراسرکشور را حل کند.
دولت یازدهم عامل اصلی بیکاری جوانان است.
دولت روحانی اعتباری برای توان داخلی کشورقائل نیست.
چرا مردم ایران باردیگربه روحانی اعتماد کردند.
آمارقاچاق درکشورفاجعه آمیزاست.
آمارمواد مخدر درکشورفاجعه آمیزاست.
آماربیکاری جوانان سراسرکشورفاجعه آمیزاست.
بگویید دردولت و مجلس برای مبارزه با قاچاق کالا و... چه کرده اند.
مردم آذربایجان رفتاردوگانه دولت یازدهم را فراموش نمی کنند.
مردم ازبحران اقتصادی رنج می برند.
قیمت آب، برق، بنزین و... گران شد اما مبلغ یارانه مردم نه!
جای شعار، یارانه مردم را زیاد می کردید.
مشکل بیکاری و مشکل ازدواج با پرداخت وام حل نمی شود.
مشکل بیکاری وازدواج جوانان با ایجاد شغل حل می شود ونه پرداخت وام
دولت باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
دولت برای بیکاران چه کرده است؟

100 میلیون تومان دولت احمد انژاد درمدت 8 سال قیمت خانه افزایش شده است.

50 میلیون تومان دولت روحانی درمدت 4 سال قیمت خانه افزایش شده است.
با ۱۵۰میلیون کجا میتوان خانه خرید؟ +جدول
کشف محموله ۵۰ میلیارد تومانی قاچاق کالا توسط وزارت اطلاعات
آیا کارگران توان خرید ماهانه 317 هزار تومان گوشت را دارند؟
عامل اصلی اعتیاد بیکاری است/ باید در کشور نهضت تصفیه آب جاری شود/ نباید ایران را یکبار مصرف ببینیم

مردم برای مبارزه با اشرافگری به رئیسی رای بدهند
مردم برای مبارزه با اشرافگری به رئیسی رای بدهند
دولت روحانی نتوانست مشکلات بیکاری جوانان حل کند.

دولت روحانی نتوانست مشکلات بیکاری جوانان حل کند.

دولت روحانی نتوانسته مشکلات مردم را حل کند.
دولت روحانی نتوانسته مشکلات مردم را حل کند.
دولت روحانی نتوانسته مشکلات مردم را حل کند.
دولت روحانی نتوانسته مشکلات مردم را حل کند.
تخلف جدید دولتیها برای کسب رای/ حقوق فرهنگیان چندین روز قبل از موعد واریز شد


نارضايتي ایراني ها از عملکرد روحانی
مردم ایران از عملکرد دولت روحانی راضي نيستند.
دولت، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس اقدام عملی برای رفع مشکلات اقتصادی انجام نمی دهند.
خروج آمریکا از توافق نامه بین المللی برجام نشان داد که هرگز قابل اعتماد نیست.
باید در مقابل کشورهای ابرقدرت از جمله آمریکای جنایتکار مقاومت کرد و ابزار آن نیز اطاعت از رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت ملت ایران است.

جهانگیری باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
جهانگیری نتوانست مشکلات مردم را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات بیکاری جوانان را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات اقتصادی مردم را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات کارمندان، کارگران وبازنشستگان را کند.
دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای مشکل مردم، مشکل اقتصادی مردم و مشکل کشور و مشکل بیکاری جوانان و گرانی و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل گرانی و اشتغال و... با شعار حل نمی شود.
دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای مشکل مردم، مشکل اقتصادی مردم و مشکل کشور و مشکل بیکاری جوانان و گرانی و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل گرانی و اشتغال و... با شعار حل نمی شود.

مشکلات امروز مردم و کشور و... به خاطردر نادیده گرفتن شکایت ها واعتراض های مردم و... ازسوی دولت، دولتمردان، مسئولان، مدیران ونمایندگان مجلس بوده است.
مشکل اقتصادی مردم نتیجه ای بی نظمی ها، ناتوانی، کوهاهی و سکوت مدیران دولت روحانی بوده است.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.


رفتار رئیس جمهور شرم آوراست
رفتار دولت روحانی دراین زمینه شرم آوراست.
آیا هزاران شهید یمنی مسلمان ارزش 40 نفر کشته شده خارجی در اثر ریزش پل در ایتالیا را نداشت که آقای رئیس جمهور پیام تسلیت و همدردی به مردم یمن بدهند.
ایتالیا جنایتکارشریک جرم جنایات گروهک تروریستی منافقین است.
ایتالیا جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها، اماراتی ها درجنگ یمن است.
ایتالیا جنایتکارهمچنان به ائتلاف عربستان جنایتکاردرجنگ یمن سلاح می دهد!
ایتالیا جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی جنایتکار به سرکردگی عربستان جنایتکارقرارداده است!
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگرازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد.
امارات جنایتکار به همراه عربستان جنایتکاربا حمایت آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد.





چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟

در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟

چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟

در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟

چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟

در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟

چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟

در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟

چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟

در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟

مرکزآمار ایران با چه حساب و کتاب نرخ تورم 9/7 درصد اعلام کرده است واین درحالی است که افزایش قیمت کالا و... داخل کشور از25 درصد والی 200 درصد رسیده است.
نرخ تورم واقعی بالای 50 درصد است ونه 9/7 درصد

دولت روحانی هزاربار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
دولت روحانی مقصراصلی مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
عملکرد دولت روحانی اهانت، توهین و خیانت به مردم بوده است.

مشکل اقتصادی با حرف و شعارحل نمیشود.
مشکلات جوانان با شعارحل نمی شود.
مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
مشکلات مردم با حرف و آمار روی کاغذ حل نمی شود.
مشکلات جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
مشکلات اشتغال با شعار حل نمی شود.
مشکلات اقتصادی با شعار و سخنرانی حل نمی شود.
مشکل فقر و اشتغال با شعر و شعار حل نمی شود.
حل مشکل صنایع با سخنرانی و شعار انجام نمی شود.
مشکلات اشتغال با شعار حل نمی شود.
«شعار درمانی» مشکلات را حل نمی کند.
مشکلات اقتصادی با دستور حل نمی شود.
مشکلات میان قوا با حرف و شعارحل نمی شود.
مبارزه قاچاق کالا با دستورحل نمی شود
بیکاری جوانان با سخنرانی و شعارحل نمی شود.
روحانی ازسال 1392 تاکنون به جای عمل فقط حرف میزند
دروغ به مردم بالاترین خیانت است.
بالاترین خیانت به یک ملت آن است که کسی به مردم حرف دروغ بگوید.
بالاترین خیانت به ملت دروغ گفتن به مردم و دادن آمار اشتباه
است.
بزرگترین خیانت دروغ گفتن به مردم است.
چه کسی دروغ می گوید.
بالاترین خیانت به ملت «دروغ گفتن به مردم و دادن آمار اشتباه» است.
ورود ۳ هزار کانتینر کالای قاچاق به کشور در یک روز.
همیشه پای مافیا درمیان است/ تیشه قاچاق سازمان یافته کالا ریشه تولید را می زند.
مبادی غیررسمی نمی تواند منبع ورود میلیاردها دلار قاچاق کالا باشد/ خیانت به اقتصاد و تولید کشور با قاچاق کالا.
قاچاق چگونه وارد کشور می شود؟/ یک کانتینر اظهار میشود؛ ۱۰ کانتینر ترخیص + جدول
کالاهای قاچاق از مبادی رسمی به کشور وارد می شوند.
برخی مقامات یا خودشان به نحوی در قاچاق کالا سهم دارند
معادل ارزش ۴ میلیون پراید سالانه کالای قاچاق وارد کشور می شود.
حقوق مادی و معنوی کارگران ادا نمی شود/خرید کالای خارجی خیانت است.
خرید کالای قاچاق خیانت به کارگران ایرانی است.
ورود کالای قاچاق به کشور خیانت محسوب می شود.
تهیه کالای خارجی خیانت به اقتصاد کشور است.
تهيه كالاي خارجي بزرگترین خيانت به توسعه اقتصادي كشور است.
خرید کالای خارجی خیانت به کشور است.
‎عامل اصلی افزایش قیمت میوه ها چیست؟
افزایش شدید قیمت گوشت در بازار/ دلار قیمت گوشت را گران کرد.
دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز.
چرا قیمت گوشت همچنان در بازار گران است؟
مقصر گرانی گوشت گوسفند ،گوسفندان هستند!
عامل افزایش قیمت گوشت قرمز مشخص شد.
مقصر اصلی گرانی گوشت چه کسی است؟
عامل گرانی قیمت مرغ کیست؟
پشت پرده گرانی مرغ چه کسانی هستند؟
افزایش قیمت نهاده عامل گرانی مرغ است.
افزایش قیمت مرغ به دلیل گرانی جوجه و گوشت/ مرغ 11 هزار تومانی گران
آشفته بازار گوشت در آستانه ماه رمضان/گوشتِ کیلویی ۵۰ هزار تومان
دلیل افزایش قیمت گوشت/ هرکیلو ۴۸ هزار تومان
مقصر افزایش قیمت خودرو چه کسی است؟
دلیل اصلی گرانی نامتعارف خودرو چیست؟
چه کسی عامل گرانی هاست؟
دلیل اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی چیست؟ -
رونق صادارت عامل اصلی گرانی آهن است/ تولید کننده ترجیح میدهد.
عامل اصلی افزایش قیمت گوشت چیست؟
افزایش قیمت مرغ در بازار/نرخ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید
سکه 64 هزار تومان گران شد
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
قیمت مرغ در بازار به ۱۲ هزار تومان رسید هیچ ربطی به تحریم آمریکا ندارد.
دولت هیچ برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم،
کشور و... ندارد.
دولت روحانی هیچ برنامه مشخصی برای رفع این مشکل ندارد.

آقای روحانی سخرانی شما درمجلس درباره مردم، کشور و... برای ما هیچ ارزشی ندارد.
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلارنجس دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی دولتمردان دراداره امور جاری کشوراست.
افزایش ۴۴.۹ درصدی قیمت مسکن در ۵ ماه اول امسال.
.تورم مسکن به ۶۲.۱ درصد رسید
افزایش ۶۲ درصدی قیمت مسکن در تهران.
قیمت خودرو در بازار ۲ برابر نرخ کارخانه شد.
تورم مرداد به ۱۱.۵ درصد رسید.
قیمت مرغ در بازار به 12 هزار تومان رسید.
بسیاری ازکالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
گرانی گوشت، مرغ، میوه، کالا داخلی ربطی دلارندارد/ دولت، دولتمردان، مسئولان، دستگاه نظارتی، نمایندگان مجلس مقصراصلی هستند.


سخنرانی روحانی در مجلس بدرد مردم و کشور و... نمی خورد.
سخنرانی روحانی در مجلس بدرد مردم و کشور و... نمی خورد.
ولی متاسفانه کسی پاسخگوی نیست چرا؟!
بازرسان دستگاه های نظارتی کجا هستند؟
همه مسئولان باید پاسخگو باشند.
نمایندگان مردم قانع نشدند دولت اگر مردمی است تغییرمسیربدهد.
افزایش ۴۴.۹ درصدی قیمت مسکن در ۵ ماه اول امسال
تورم مسکن به ۶۲.۱ درصد رسید
قیمت سکه از مرز 4 میلیون عبور کرد
قیمت خودرو در بازار ۲ برابر نرخ کارخانه شد
افزایش ۶۲ درصدی قیمت مسکن در تهران
دلالها پول خود را نو کردند
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
حضور روحانی درمجلس نمی تواند مشکلات اقصتادی مردم وکشور و... حل کند.
آقای رییسجمهور تعطیلی 5800 کارخانه در دولت شما اتفاق افتاد
دولت روحانی هزاربار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
دولت روحانی مقصراصلی مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
عملکرد دولت روحانی اهانت، توهین و خیانت به مردم بوده است.
میوه ۸۳ درصد گران شد
میوه هیچ ربطی به دلار ندارد.
دولت روحانی تاکنون ازمردم عذرخواهی نکرده است.
مرغ هیچ ربطی به دلار ندارد.
نرخ هر کیلو مرغ در بازار چقدر است؟
هر کیلو مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود
حرف دولت روحانی دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی باورمی کند دولت روحانی نگران مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
دولت روحانی مورد اعتماد ما نیست.
گرانی وافزایش قیمت درکشور با چراغ سبزدولت ومسئولان صورت می گیرد.
دولت ومسئولان عاملان اصلی گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشورهستند.
دولت به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
حضور کارگران افغان درایران خیانت به کارگران ایرانی است.
دولت مقصراصلی حضور افغانی ها درایران است.
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مانند دولت روحانی تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مدیران دولت روحانی دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکردند
مردم ازبحران اقتصادی رنج می برند اما دولت هنوز هم بی خیال است.
مشکل اصلی کشور به خاطر سیاست های نادرست وغلط دولت بوده است وزارت راه تبدیل به شهرسازی کرده است.
خصوصی سازی، عامل اصلی مشکلات امروز درسراسرکشوراست.
امروزکشورپرازکالاهای خارجی شده است.
بخش خصوصی مردم وکشور را گرفتارکرده است.
بخش خصوصی هم مانند دولت هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم وکشور نکرده است.
متاسفانه دولت روحانی تاکنون درمورد گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشور هیچ کاری نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
بسیاری از کالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
دولت روحانی مردم و کشور را گرفتار کرده است.
دولت روحانی با همدستی مسئولان مردم ایران را تحریم کرده است ونه آمریکا
افزایش قیمت داخلی هیچ ربطی به دلار ندارد.
افزایش قیمت داخلی هیچ ربطی به آمریکا ندارد.
مشکلات اقتصادی مردم وکشور را شما ایجاد کردید.
مشکلات اقتصادی مردم وکشور را شما به وجود آوردید.
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 3 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ قوه قضائیه، سازمان بازرسی کشور و مجلس پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد.
مشکل اقتصادی با حرف و شعارحل نمیشود.
مشکلات جوانان با شعارحل نمی شود.
مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
مشکلات مردم با حرف و آمار روی کاغذ حل نمی شود.
مشکلات جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
مشکلات اشتغال با شعار حل نمی شود.
مشکلات اقتصادی با شعار و سخنرانی حل نمی شود.
مشکل فقر و اشتغال با شعر و شعار حل نمی شود.
حل مشکل صنایع با سخنرانی و شعار انجام نمی شود.
مشکلات اشتغال با شعار حل نمی شود.
«شعار درمانی» مشکلات را حل نمی کند.
مشکلات اقتصادی با دستور حل نمی شود.
مشکلات میان قوا با حرف و شعارحل نمی شود.
مبارزه قاچاق کالا با دستورحل نمی شود
بیکاری جوانان با سخنرانی و شعارحل نمی شود.
روحانی ازسال 1392 تاکنون به جای عمل فقط حرف میزند
دروغ به مردم بالاترین خیانت است.
بالاترین خیانت به یک ملت آن است که کسی به مردم حرف دروغ بگوید.
بالاترین خیانت به ملت دروغ گفتن به مردم و دادن آمار اشتباه
است.
بزرگترین خیانت دروغ گفتن به مردم است.
چه کسی دروغ می گوید.
بالاترین خیانت به ملت «دروغ گفتن به مردم و دادن آمار اشتباه» است.
ورود ۳ هزار کانتینر کالای قاچاق به کشور در یک روز.
همیشه پای مافیا درمیان است/ تیشه قاچاق سازمان یافته کالا ریشه تولید را می زند.
مبادی غیررسمی نمی تواند منبع ورود میلیاردها دلار قاچاق کالا باشد/ خیانت به اقتصاد و تولید کشور با قاچاق کالا.
قاچاق چگونه وارد کشور می شود؟/ یک کانتینر اظهار میشود؛ ۱۰ کانتینر ترخیص + جدول
کالاهای قاچاق از مبادی رسمی به کشور وارد می شوند.
برخی مقامات یا خودشان به نحوی در قاچاق کالا سهم دارند
معادل ارزش ۴ میلیون پراید سالانه کالای قاچاق وارد کشور می شود.
حقوق مادی و معنوی کارگران ادا نمی شود/خرید کالای خارجی خیانت است.
خرید کالای قاچاق خیانت به کارگران ایرانی است.
ورود کالای قاچاق به کشور خیانت محسوب می شود.
تهیه کالای خارجی خیانت به اقتصاد کشور است.
تهيه كالاي خارجي بزرگترین خيانت به توسعه اقتصادي كشور است.
خرید کالای خارجی خیانت به کشور است.
‎عامل اصلی افزایش قیمت میوه ها چیست؟
افزایش شدید قیمت گوشت در بازار/ دلار قیمت گوشت را گران کرد.
دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز.
چرا قیمت گوشت همچنان در بازار گران است؟
مقصر گرانی گوشت گوسفند ،گوسفندان هستند!
عامل افزایش قیمت گوشت قرمز مشخص شد.
مقصر اصلی گرانی گوشت چه کسی است؟
عامل گرانی قیمت مرغ کیست؟
پشت پرده گرانی مرغ چه کسانی هستند؟
افزایش قیمت نهاده عامل گرانی مرغ است.
افزایش قیمت مرغ به دلیل گرانی جوجه و گوشت/ مرغ 11 هزار تومانی گران
آشفته بازار گوشت در آستانه ماه رمضان/گوشتِ کیلویی ۵۰ هزار تومان
دلیل افزایش قیمت گوشت/ هرکیلو ۴۸ هزار تومان
مقصر افزایش قیمت خودرو چه کسی است؟
دلیل اصلی گرانی نامتعارف خودرو چیست؟
چه کسی عامل گرانی هاست؟
دلیل اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی چیست؟ -
رونق صادارت عامل اصلی گرانی آهن است/ تولید کننده ترجیح میدهد.
عامل اصلی افزایش قیمت گوشت چیست؟
افزایش قیمت مرغ در بازار/نرخ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید
سکه 64 هزار تومان گران شد
درکشورما دولت وجود ندارد دلال کشور را اداره می کند.
روحانی ازسال 1392 تاکنون فقط به کشورهای اروپایی خدمت می کند ونه به مردم ایران و کشور
چرا روحانی درمورد افزایش خودرو های داخلی، کالا، گوشت، مرغ و... سکوت کرده است.
گرانی وافزایش قیمت درکشور با چراغ سبزدولت ومسئولان صورت می گیرد.
دولت ومسئولان عاملان اصلی گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشورهستند.
دولت به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
حرف دولت روحانی دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی باورمی کند دولت روحانی نگران مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
دولت روحانی مورد اعتماد ما نیست.
دولت روحانی ومسئولان عاملان اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی هستند.
دولت روحانی ومسئولان مقصر اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی هستند.
چرا رئیس جمهور سکوت کرد؟
دولت خودش یکی ازعامل اصلی گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشوراست.
دولت تاکنون هیچ کاری و توجهی به مشکلات اقتصادی و کشور و... نکرده است.
ازسال 1392 تاکنون با دستور دولت روحانی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد افزایش یافته است.
افزایش قیمت خودروهای داخلی غیرقانونی است.
افزایش قیمت خودروهای داخلی غیرقانونی است.
پراید 40 میلیونی شد
قیمت واقعی پراید باید درکشور 18 الی 19 میلیونی باشد ونه 40 میلیونی

یارانه نقدی هر ایرانی باید 200 هزار تومان شود ونه 45500 تومانی

حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان باید به انداره ای قیمت پراید افزایش یافته

جهانگیری باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
جهانگیری نتوانست مشکلات مردم را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات بیکاری جوانان را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات اقتصادی مردم را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات کارمندان، کارگران وبازنشستگان را کند.
دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای مشکل مردم، مشکل اقتصادی مردم و مشکل کشور و مشکل بیکاری جوانان و گرانی و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل گرانی و اشتغال و... با شعار حل نمی شود.
دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای مشکل مردم، مشکل اقتصادی مردم و مشکل کشور و مشکل بیکاری جوانان و گرانی و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل گرانی و اشتغال و... با شعار حل نمی شود.

مشکلات امروز مردم و کشور و... به خاطردر نادیده گرفتن شکایت ها واعتراض های مردم و... ازسوی دولت، دولتمردان، مسئولان، مدیران ونمایندگان مجلس بوده است.
مشکل اقتصادی مردم نتیجه ای بی نظمی ها، ناتوانی، کوهاهی و سکوت مدیران دولت روحانی بوده است.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.
همه کالا های تولید داخلی درسراسرکشور با دستور دولت روحانی با هماهنگی، همدستی و همکاری مسئولان گران شده است.

روحانی و جهانگیری ازآل سعود، آل خلیفه بدترهستند.

دولت روحانی به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
جهانگیری به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
مجلس شورای اسلامی شریک جرم خیانت های مدیران دولت روحانی است.
50 درصد روحانی مشکل روحی و روانی دارد.
ازسال 1357 تاکنون اولین دولت، دولت روحانی بوده است که به مردم ایران، کشور، کارمندان، کارگران و بازنشستگان اهانت وخیانت کرده است.

روحانی و جهانگیری خزانه ارزی کشور را هم رحم نکردند

روحانی و جهانگیری خزانه ارزی کشور را هم رحم نکردند

سیاست های نادرست وغلط دولت روحانی مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
ناتوانی، کوتاهی، سکوت، خیانت های دولت روحانی عامل اصلی گرانی، مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... است.
چرا گرانی میوه گردن دلال ها افتاد؟ به خاطر توجهی، بی نظمی، کوتاهی، ناتوانی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

چرا گرانی میوه گردن دلال ها افتاد؟ به خاطر توجهی، بی نظمی، کوتاهی، ناتوانی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

تمام مدیران دولت روحانی عاملان اصلی مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان سراسرکشور و... هستند.
تمام مدیران دولت روحانی عاملان اصلی مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان سراسرکشور و... هستند.
وعده های روحانی به مردم درباره مشکلات اقتصادی + فیلم
روحانی یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است
روحانی ازسال 1392 تاکنون حتی یک حرف درست نزده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
90 درصد دولت روحانی خودش عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
مردم درخصور حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت تاکنون پاسخگو نیست به خاطر که خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی تا 6 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ قوه فضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس باید پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد.
پشت پرده ورود کالای قاچاق به کشور/ 90 درصد قاچاق از مبادی رسمی وارد می شود.
‎دولت روحانی عامل اصلی فساد درسراسرکشوراست.
دولت روحانی برای مردم و کشور مشکلات ایجاد کرده است.
گرانی گوشت و مرغ ربطی به تولید ندارد/ دلالی، سودجویی، دولت ومسئولان مقصر اصلی هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون مانند دولت روحانی و مسئولان هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... نکردند وهمچنان نیزادامه دارد.

دلال ها، با هماهنگی، همدستی و همکاری مسئولان درسایه سکوت دولت و نمایندگان مجلس عاملِ افزایشِ قیمت میوه و تره بار درسراسرکشورهستند.

چه کسی قیمت خودرو را بالا برد/ با چراغ سبزدولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان!

بی خیال دولت عامل اصلی مشکل کشوراست.
بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی مردم عامل اصلی امروز مشکلات اقتصادی مردم و کشوراست.
دولت برای مردم درسراسرکشور مشکل روحی و روانی ایجاد کرده است.

بی خیال دولت عامل اصلی مشکل کشوراست.
بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی مردم عامل اصلی امروز مشکلات اقتصادی مردم و کشوراست.
دولت برای مردم درسراسرکشور مشکل روحی و روانی ایجاد کرده است.
آسیب های روحی و روانی به دلیل نادیده گرفتن حقوق شهروندی است
نادیده گرفتن حقوق شهروندی، کاهش سرمایه اجتماعی و نابرابری از مهم ترین عوامل ایجاد آسیب های اجتماعی و شیوع آسیب های روحی و روانی در کشور است .
تعزیرات، دستگاه های نظارتی، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری درمورد گرانی ها، افزایش قیمت درکشورنکردند وهمچنان نیزادامه دارد.

تعزیرات، دستگاه های نظارتی، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری درمورد گرانی ها، افزایش قیمت درکشورنکردند وهمچنان نیزادامه دارد.
چرا گرانی میوه گردن دلال ها افتاد؟ به خاطر بی توجهی، بی نظمی، کوتاهی، ناتوانی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
50 درصد اختیار کشور دست دلال ها است.
سالانه چقدرکالای قاچاق وارد کشور می شود.

رئیس جمهور و نمایندگان مجلس درموقع انتخابات و را گیری دیگر وعده الکی ندهند با تبلیغات دروغین تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم وکشور نکردند وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل اصلی کشور ما مسئله اشتغال است.
مشکل اصلی جوانان اشتغال است/ مسئولان صندلی ها را به جوانان تحویل دهند.
مشکل اصلی کشور ما مسئله اشتغال است.
طلاق از مشکلات اصلی کشور است/ دولت به فکر اشتغال جوانان باشد.
یکی از مشکلات اساسی کشور ما مسئله طلاق است که باید این مسئله بسیار جدی گرفته شود.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
دولت روحانی خودش عامل اصلی تمام مشکلات اقتصادی مردم وکشوراست، نه تحریم های آمریکا
مشکلات داخلی سراسرکشور هیچ ربطی به تحریم های آمریکا ندارد.
افزایش قیمت ها درکشورهیچ ربطی به تحریم های آمریکا ندارد دولت روحانی مقصراصلی است.
روحانی ثابت کرد که بدرد رئیس جمهور مردم وکشورنمی خورد.
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم وکشور نکرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
مردم ایران وکشور ازسال 1357 تاکنون تحریم های غیرقانونی آمریکا بوده است، نه دولت ترامپ
آمریکا ازسال 1357 تاکنون به همراه غرب ازگروهک تروریستی منافقین برای حکومت جمهوری اسلامی استفاده می کند ولی متاسفانه روحانی وظریف درک نمی کنند وتاکنون نمی فهمند.
آمریکا بیش از50 سال است با ملت ایران دشمن است؛ نه زمانی دولت ترامپ
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
دولت روحانی هم به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
آمریکا دشمن درجه یک ایران است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
ظریف خیانتکار در مذاکره با آمریکا جنایتکار وکشورهای جنایتکار مردم ایران وکشور را گرفتار کرده است وحالا خودش خفه خون گرفتن ولال شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
با عذرخواهی مشکلات مردم حل نمیشود!

تحمل سختیها و مشکلات معیشتی که از ابتدای امسال اکثر مردم با آن روبرو بودهاند، صعود و نزول بیدلیل نرخ ارز، افزایش بیرویه قیمت مایحتاج عمومی، ورشکستگی برخی از کارخانههای تولیدی و بیکارشدن کارگران آنها، آیا به نظر مسئولان فقط با یک عذرخواهی ساده قابل جبران است؟ ای کاش مسئولان قبل از به وجود آمدن این مشکلات، برای پیشگیری از آنها چارهاندیشی میکردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
همکاری با آلمان اهانت، توهین وخیانت به ملت ایران است.
آلمان دشمن تاریخی مردم است.
آلمان شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صدام دیکتاتور بوده است.
صدام چگونه به سلاح شیمیایی دست یافت؟
چه کسی به صدام شیمیایی داد؟
آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد.
کمک های آلمان به ساخت کارخانه شیمیایی درعراق.
آلمان که درجنگ به صدام بمب شیمیایی می داد، باید هم ازفتنه گران حمایت کند.
رفتار دولت روحانی ومسئولان دراین زمینه شرم آوراست.

همکاری های ایران و آلمان در پروژه های تحقیقاتی ورامین
با حضور یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه اشتوتگارت آلمان، همکاری های ایران و آلمان در قالب طرح توسعه شهرستان ورامین آغاز شد.
تاریخ خبر: 18/07/1397 - 18:48
گروه تحقیقاتی دانشگاه اشتوتگارت آلمان با همراهی اساتید دانشگاه صنعتی شریف روز چهارشنبه با حضور در شهرستان ورامین و بازدید از طرح ها و پروژه های مختلف زیست محیطی شهرستان ، همکاری سه ساله ای را در قالب طرح توسعه شهرستان ورامین در حوزه محیط زیست آغاز کردند.
رئیس گروه تحقیقاتی دانشگاه اشتوتگارت آلمان در جلسه مشترک با سرپرست فرمانداری ورامین گفت: دولت آلمان از ارتباط گروه های تحقیقاتی این کشور با دانشگاه شریف برای تبادل اطلاعات و تجربیات تأکید دارد.
دکتر آلتروپ افزود: این گروه تحقیقاتی بر روی مدیریت توسعه پایدار در بخش مدیریت انرژی تحقیقات خود را آغاز کرده و با توجه به ظرفیت هایی که شهرستان ورامین در این زمینه برخوردار است ، با همکاری دانشگاه شریف فعالیت های خود را به مدت سه سال در این شهرستان اجرا می کند.
وی اظهار داشت: با وجود آن که فعالیت های این گروه دانشگاهی تحقیقاتی است ولی مطالعاتی که در زمینه مدیریت انرژی انجام می شود به پروژه های اجرایی منجر خواهد شد.
این استاد دانشگاه اشتوتگارت آلمان تصریح کرد: این گروه، متخصصان حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی هستند و از آنان در جهت توسعه ظرفیت های منطقه و همچنین آموزش هایی را نیز در مدارس استفاده خواهیم کرد.

**توجه به محیط زیست می تواند زمینه رشد و توسعه ورامین را فراهم کند
سرپرست فرمانداری ورامین نیز در این جلسه با اشاره به این که 80 درصد از اقتصاد ورامین برپایه کشاورزی است اظهار داشت: اقتصاد ورامین بر پایه کشاورزی بنا نهاده شده و از این رو ، این شهرستان به عنوان منطقه سبز در استان تهران شناخته می شود.
حسین کاغذلو افزود: یکی از مشکلات کشاورزی شهرستان ورامین علاوه بر کمبود آب ، عدم استفاده از فناوری های نوین در کشاورزی و آبیاری است که این امر می تواند با تبادل اطلاعات بین اساتید دو کشور ایران و آلمان به فرصتی برای توسعه منطقه تبدیل شود.
وی درخصوص خشک شدن تالاب فصلی بندعلیخان گفت: خشک شدن این تالاب طبیعی که یکی از مهمترین مناطق زیست محیطی استان تهران و کشور محسوب می شود ، خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته که توسعه مناسبات علمی میان دو کشور می تواند به احیاء این منطقه مهم کمک کند.
کاغذلو از فرونشست دشت ورامین به عنوان یکی از مهمترین چالش های منطقه یاد کرد و از این گروه تحقیقاتی خواست تا در این زمینه نیز مطالعاتی را انجام دهند.
وی گفت : یکی از مشکلات کشاورزی شهرستان ورامین ، عدم ارتباط با مراکز علمی ، تحقیقاتی و دانشگاهی است ، مشکلی که باعث شده به خوبی نتوان از ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی شهرستان استفاده کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.


چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
قاسمی:دیپلمات ایرانی در آلمان ،قربانی توطئه گروه های تروریستی شده است

ساعت24-سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اظهار تاسف از اقدام دولت آلمان در تحویل دیپلمات بازداشت شده ایرانی به کشور بلژیک تاکید کرد : این دیپلمات قربانی توطئه معاندین و بدخواهان روابط سازنده تر ایران با آلمان و دیگر کشورهای اروپایی شده است .
بهرام قاسمی در پاسخ به سوالی در مورد اقدام اخیر دولت آلمان در تحویل دیپلمات بازداشت شده ایرانی به کشور بلژیک، ضمن رد اتهامات ناروای وارده شده اظهار کرد : جمهوری اسلامی ایران مراتب تاسف و ناخرسندی عمیق خود را از این اقدام دولت آلمان ابراز و اعلام می کند وضعیت این دیپلمات قربانی توطئه معاندین و بدخواهان روابط سازنده تر ایران با آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را تا اثبات حقایق و روشن شدن چگونگی این اقدام خبیثانه گروههای تروریستی با عزمی راسخ و از مجاری دیپلماتیک پیگیری خواهد کرد.
این دیپلمات عالی رتبه کشورمان تاکید کرد: پس از خروج غیرقانونی و یکجانبه آمریکا از برجام، مخالفان و دشمنان روابط ایران و اروپا همچون گذشته و این بار در طراحی مزورانه دیگری ضمن دسیسه چینی و سناریوسازی های ابلهانه تلاش های محکوم به شکست خود را در جهت مقابله با شکل گیری دوره جدیدی از همکاری های ایران و اروپا در دوران برجام بدون آمریکا تشدید کردند. ویژگی بارز و منحصربفردِ دوران جدیدِ همکاری های ایران و اروپا که می تواند نقش مهمی در حفظ صلح ، ثبات و امنیت بین المللی، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی داشته باشد، مقابله با رویکرد یکجانبه گرایی افسار گریخته برخی از قدرت های مدعی و سلطه طلب و کمک به حرکت رو به رشد جامعه بین المللی به سوی عصر پایان سلطه بی چون و چرای دلار بر اقتصاد جهانی است.
وی تصریح کرد :طبیعی است که شکل گیری چنین نظمی در جهان، به سادگی و بدون هزینه و مخالف و معاند نخواهد بود. بی شک سنگ اندازی ، کارشکنی، ایجاد ابهام و وارد ساختن اتهام و ساختن فضای غبار آلود بر آسمان روابط خارجی ایران در راه تعامل ایران و اروپا را از جنس این مخالفت ها و عداوت ها می دانیم.
این دیپلمات کشورشان در پاسخ به این سووال که برخی معتقدند که واکنش و اقدام ایران در برابر این موضوع دیرهنگام بوده است، اظهار کرد : در این ارتباط از سوی وزارت امور خارجه اقداماتی انجام شده که به زودی اخبار آن اعلام می شود .
سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از گفت وگوی خود با ایسنا در پاسخ به سووال دیگری در مورد نقش آفرینی مخرب برخی گروههای تروریستی ضد جمهوری اسلامی ایران در روابط بین ایران و اروپا اظهارکرد: جریان های ضد ایرانی در کشورهای اروپایی سابقه ای طولانی در فعالیت های تروریستی دارند و طراحی چنین سناریوهایی برای این گروه ها امر چندان دشواری نیست و لذا دولت های اروپایی بهتر است با درایت و دوراندیشی، مانع موفقیت آنها در تخریب روابط تاریخی و رو به رشد ایران و اروپا بویژه در دوران جدید شوند. درک عینی از شرایط موجود ، امری الزامی و هوشیاری بیشتر برخی دولت های اروپایی از آن چه در برهه تاریخی کنونی در صحنه بین المللی در جریان است ، به هوشیاری و هوشمندی بیشتری نیازمند است .
منبع: ایسنا




چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
آلمان دیپلمات بازداشت شده ایرانی را به بلژیک تحویل داد

آلمان مدعی شده که یک دیپلمات ایرانی را به بلژیک تحویل داده است.
به گزارش آسوشیتدپرس، دادستانی آلمان مدعی شده که یک دیپلمات ایرانی را به اتهام مشارکت در برنامهریزی برای اقدام تروریستی به بلژیک تحویل داده است.
سخنگوی دادستانی آلمان در این ارتباط ادعا کرده است که شهروند ایرانی بازداشت شده متهم به طرح ریزی برای انجام یک اقدام تروریستی در فرانسه بوده است.
در تیرماه امسال دستگاه امنیتی آلمان با طرح سناریوی ساختگی، اتهاماتی را علیه اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی مستقر در وین مطرح کرد.
این درحالی است که «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران این اتهام را «طرح شیطانی» و «عملیات فریب» خوانده است.
وزیر خارجه ایران در پیام توئیتری گفته بود :« ایران به صراحت هرگونه خشونت و ترور را در هر جایی که باشد محکوم کرده و آمادگی دارد تا با همه طرفهای ذینفع برای پرده برداشتن از چیزی که یک طرح شیطانی عملیات فریب است، همکاری کند.»
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
آقای ظریف در مجلس عنوان کرد که بنده و رئیس‌جمهور هیچ ضمانتی برای حل مشکلات از طریق CFT نمی‌دهیم. آقای ظریف با صراحت از عواقب تصویب CFT شانه خالی کرد. حال آنکه در برجام آقای ظریف امضای جان کری را تضمین برجام دانسته بود. این نشان می‌دهد که آقای ظریف دریافته است که CFT و FATF همانند برجام برای کشور و مردم دستاوردی نخواهد داشت. تعجب از آن نمایندگان مجلس است که باز به توهم و خیال تکیه کردند و به CFT رای مثبت دادند.


چرا نظر رهبر معظم انقلاب که تصمیمات اقتصادی بر اساس موازین علمی و استفاده از مشورت با دانشمندان باشد در دولت اجرایی نمی‌شود؟! عمر دو دولت یازدهم و دوازدهم در سرازیری قرار گرفته است ولی متاسفانه هنوز برنامه مدون عملیاتی برای مهار تورم، گرانی، نقدینگی و بیکاری و... ندارد؟! فقط شعار شعار شعار!


در مجموعه‌هایی مانند هوا- فضا، سلول‌های بنیادی و مدیریت دفاع موشکی که مستقیم زیر نظر رهبری هدایت شده‌اند به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم ولی در مجموعه‌های دولت نه تنها این پیشرفت وجود ندارد بلکه شاهد رکود هستیم. چرا؟


تفکر حاکم بر این دولت، همان تفکر امثال روغنی زنجانی در دولت کارگزاران است که قشر ضعیف اگر له هم بشوند مشکلی نیست.


نیکی هیلی از مهره‌هایی بود که قرار بود علیه ایران اسلامی اقدامات ویژه‌ای انجام دهد. اما استعفای هیلی گویای این است که آشفتگی در حاکمیت ایالات متحده آمریکا به اوج خودش رسیده است.


وقتی بن سلمان ولیعهد عربستان سعد حریری نخست‌وزیر لبنان را برای مدتی به گروگان بگیرد و آن مصیبت را سر او بیاورد معلوم است که سر فرد منتقد حکومت عربستان مثل خاشقجی چه می‌آورد. چند سال پیش هم در مسجدالحرام جرثقیل را بر سر حاجی‌ها آوار کردند و بعد هم آن کشتار فجیع را در منا به وجود آوردند.


حالا که نوبت حساب رسیده روی کار‌آورندگان آقای روحانی مغرضانه می‌گویند رئیس‌جمهور کاره‌ای نیست. اگر اعتقاد دارند که رئیس‌جمهور قدرت ندارد پس چرا در زمان انتخابات با تمام سرمایه تلاش کردند ایشان به قدرت برسد! انصاف داشته باشند و به این روراست نبودن با مردم پایان بدهند.


از اول سال تا الان قیمت فرآورده‌های لبنی مانند شیر چندین مرتبه گران شده و در حال حاضر به چهاربرابر قیمت اول سال رسیده است. چرا هرکس هرگونه که می‌خواهد رفتار می‌کند؟


به همان نسبتی که قیمت ارز و سکه افزایش یافت ارزش پول ملی کاهش یافت یعنی یک کارمندی که 2 میلیون حقوق داشت الان ارزش آن به پانصد هزار تومان رسیده است! چرا دولت و مجلس تدبیری برای قشر ضعیف و آسیب‌پذیر و مستضعف جامعه اتخاذ نمی‌کند؟ آیا وظیفه این دو قوه فقط رفع نگرانی از شیطان بزرگ و گرفتن بهانه از دست اوست؟! آیا نباید رفع نگرانی ملت در اولویت باشد؟!


لوازم یدکی خودرو قبلا گران شده بود ولی با موج اخیر گرانی دلار در این دو ماه اخیر شاهد چهاربرابر شدن قیمت این قطعات هستیم. با این گرانی‌های سرسام‌آور و خارج از نظارت و کنترل چه می‌خواهد بشود؟


به امید وعده‌های پوچ از آب درآمده دولت 4 سال است جویای کار هستم و شرمنده خانواده‌ام شده‌ام. شاید در این دنیا اگر معترض شوم بگویند اقدام من سیاسی است و برخورد کنند. اما در آن دنیا باید در برابر عدالت الهی پاسخگو باشند.


به دلیل افت ارزش پول ملی متاسفانه شاهد خروج کامیون‌های متعدد حامل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از اردبیل به کشورهای همجوار هستیم. آیا مسئولان استان نباید مانع این وضع شوند تا فردا مردم در مضیقه قرار نگیرند؟!


براساس فرهنگی که امام خمینی بنیان نهاده بود قبلا دولت خود را نوکر مردم می‌دانست ولی دولت مدعی تدبیر و امید اعلام کرد که مملکت نوکر نمی‌خواهد مدیر می‌خواهد! مدیریت این دولت هم بر مبنای دلار 3 از هزار تومان به 17-18 هزار تومان رسید! یک مدیریت ارباب و رعیتی و باکلاس!


چند وقتی است که مسئولان امر اعلام می‌کنند برای تسهیلات زائران اربعین حسینی(ع)، شرکت رجا تمهیداتی در نظر گرفته است! وقتی در تاریخ 97/7/21 اعلام شد که سایت فروش بلیط آبان ماه باز شده وقتی مراجعه نمودم گفتند ساعت 10 صبح، ساعت 10 صبح مراجعه کردیم گفتند سایت باز نمی‌شود! با آژانس‌های معروف فروش بلیط (علی‌بابا، مستربلیط و...) تماس گرفتیم پس ‌از تلاش‌‌هایشان، اعلام کردند متأسفانه قطاری گویا برای آبان در نظر گرفته نشده یا به کسانی که امریه داشته‌اند فروخته‌اند!! ‌این بود تسهیلات برای زوار اربعین حسینی؟!


این دولت بابت بدهی به پیمانکاران اوراق مشارکت 4 ساله داده که با این کار دولت‌های بعدی را نیز مقروض می‌کند. جالب اینکه این اوراق در بازار آزاد توسط افراد دلال به نصف قیمت خریده می‌شود و دولت نیز سود 15 درصد سالیانه را به رغم اینکه ارزش پول کشور تا 400 درصد تنزل داشته نمی‌پردازد.


برای مسئولان سازمان حج و زیارت بنویسید طریقه برگرداندن پول اضافه‌ای که برای صدور ویزای زیارت اربعین امام حسین(ع) از مردم گرفته‌اند چگونه خواهد بود؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
دیگرحرف های روحانی بدرد مردم وکشورنمی خورد سخنرانی روحانی دردنشگاه تهران برای مردم نان وآب نمی شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
حرف روحانی دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی باور می کند دولت روحانی نگران مشکلات اقتصادی مردم، کشور، بیکاری جوانان، گرانی و افزایش قیمت ها است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
واعظی: باید دلیلی داشته باشد تا روحانی از مردم عذرخواهی کند!

هزاران دلیل دارد که دولت روحانی باید ازمردم عذرخواهی کند.
روحانی باید از مردم عذرخواهی می کرد و نکرد
جهانگیری:به خاطر مشکلات از ملت عذرخواهی می کنم
جهانگیری به خاطرمشکلات ازملت عذرخواهی کرده است ولی متاسفانه دولت تاکنون ملت عذرخواهی نکرده است چرا؟!
دولت روحانی خودش عامل اصلی همه مشکلات درسراسرکشوراست.
عذرخواهی نکردن دولت روحانی ازملت بی احترامی به ملت ایران است.
دولت روحانی به ملت ایران بی احترامی کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
توهین روحانی به ملت!
دبیرکل جمعیت جانبازان با بیان اینکه شنیدهایم قرار است به گونهای برنامهریزی کنند تا رئیس جمهور در زمان مناظرهها در سفر خارج از کشور باشد، گفت: اگر رئیسجمهور از مناظرهها فرار کند این توهین آشکار به ملت ایران است.
خبرگزاری فارس: مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفتوگویی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور باید بداند امروز وقت حساب و کتاب است وقت خطبهخوانی انتخاباتی نیست.

وی افزود: به اعتقاد من تناقضی که بین خطبههای رئیس جمهور و آنچه که در اجتماع وجود دارد موجب کاهش اعتماد مردم خواهد شد.

وی افزود: طبق یک قاعده نانوشته اگر کسی به حداقل خطاها اقرار نکرد، کل دستاوردهای خود را از دست خواهد داد.

به گفته دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مردم امروز منتظر گشایشهایی هستند که رئیس جمهور 4 سال قبل وعده داده بود که قرار است اتفاق بیفتد.

مجتبی شاکری تأکید کرد: امروز وزارتخانههای تخصصی دولت آمارهای گوناگونی ارائه میدهند؛ به عنوان مثال واردات بیرویه در دولت صورت گرفته که تولیدکنندگان را زمینگیر کرده است.

وی با تأکید بر اینکه طبق آمار 8 میلیون بیکار در جامعه وجود دارد، گفت: دستفروشهای مترو و یا دستفروشهای کنار خیابان نشان میدهند که وضعیت کار در جامعه چگونه است. بنابراین وضعیت آسیبهای اجتماعی نیز قابل انکار نیست.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همین زمینه توضیح داد: روزانه 100نفر معتاد میشوند و 8 نفر نیز به دلیل اعتیاد میمیرند. ما طبق آمار، ماهانه 50 تن مواد مخدر در کشور کشف میکنیم که مصرف استفاده از مواد مخدر بیش از این است.

شاکری با ابراز تعجب از خطبهخوانیهای رئیس جمهور و تکرار آنان گفت: نمیدانم چرا این خطبهخوانیهای رئیس جمهور کم نمیشود. ایشان میگویند تورم تکرقمی است مگر میشود که تورم تکرقمی باشد و سودی که بانکها از مردم میگیرند 28 درصد؟!

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی من به شما پیشنهاد میکنم که یک بار با رئیس کل بانک مرکزی بنشینید و صحبتهای ایشان در رابطه با برجام بشنویم.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اضافه کرد: گاهاً که پای صحبت آقای رئیس جمهور مینشینیم احساس میکنیم که جای مطالبهکننده و مطالبهگر عوض شده است و امروز با یک پدیده متناقضنما و پارادوکسیکال مواجه هستیم.

شاکری با بیان اینکه شنیدهایم قرار است به گونهای برنامهریزی کنند تا رئیس جمهور در زمان مناظرهها در سفر خارج از کشور باشد، گفت: به عنوان یک شهروند معمولی میگویم؛ اگر رئیس جمهور از مناظرهها فرار کند این توهین آشکار به ملت ایران است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
آقای رئیس جمهور در داخل کشور جلوی دوربین تلویزیون شعار می دهند زندگی مردم با برجام خوب شده ولی در سازمان ملل می گویند رفاه مردم کم شده است. آیا نتیجه این کار گرا دادن به دشمن برای فشار بیشتر نیست؟


منتظریم دولت روحانی از مردم ایران عذرخواهی کند
دولت روحانی باید به خاطر بی احترامی به ایران عذر خواهی کند.
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، کشورو... نکرده است

انتظار داشتیم رئیسجمهور کشورمان در سفر به سازمان ملل از ملاقات با نخستوزیر انگلیس خبیث با آن موضعگیری ضدایرانی در عربستان، امتناع ورزد یا در این زمینه هشدار بدهد.

هنوز بعضی از دولتمردان فکر میکنند برای حل مشکلات کشور انحصارا باید با اروپاییها کنار بیایند و حاضر نیستند روی ظرفیتهای داخل کشور تکیه کنند.
دولت از یک طرف مردم را با گرانی رب گوجه و... مشغول کرد، از سوی دیگر به کمک نیروهای خود در مجلس میخواهد قانون FATF را به طور کامل به تصویب برساند. خلاصه ملت را سر کار گذاشتهاند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
صدام دیکتاتوربا کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار وآلمان جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکار ازسلاح های شیمیایی وبمب های ممنوعه ساخت آمریکا جنایتکار وکشورهای اروپایی جنایتکارعلیه مردم ایران استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت احتیارکرده اند؟
ایران بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی و سلاح‌های ممنوعه است ولی متاسفانه روحانی وظریف درموقع مذاکره با آمریکا جنایتکار وکشورهای اروپایی جنایتکارخفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟ شرم آوراست.
ملت ایران یکی از بزرگ‌ترین قربانیان جنگ‌های نابرابر و ناجوانمردانه سلاح‌های شیمیایی، سلاح‌های ممنوعه و انواع مین‌هاست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
دولت روحانی مشکلات اقتصادی مردم، کشور و... را رها کرده است وفقط حرف، سخنرانی وشعار سرمی دهد.

دریافت نامشروع مسئولین جرم است/ دولت روحانی مقصراصلی است.
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت روحانی تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی تا 6 سال دیگرهم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و سازمان به اصطلاح بازرسی کل کشور باید پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم تاکنون روشن نشد.

دولت روحانی باید پاسخ دهد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باید پاسخ دهد.
مسئولان باید پاسخ دهند.
نمایندگان مجلس باید پاسخ دهند.

هر بازنشسته حداقل 200 هزار تومان بابت اضافه شدن حقوق سال جاری در ماه فروردین از دولت و بیمه تامین اجتماعی طلبکار است. 6 ماه از سال گذشت چرا یک بار برای همیشه دولت، دین خود را ادا نمیکند؟! تا کی باید این قشر ضعیف جامعه منتظر این مبلغ ناچیز خود باشند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
پیام تبریک روحانی به نخست وزیر جدید پاکستان

يکشنبه 22 مرداد 1396 - 20:13
رئیسجمهور انتخاب خاقان عباسی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را تبریک گفت.
العالم ـ ایران
حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب آقای شاهد خاقان عباسی را به عنوان نخستوزیر پاکستان تبریک گفت.
متن پیام حجتالاسلام حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شاهد خاقان عباسی
نخستوزیر پاکستان
انتخاب جنابعالی به عنوان نخستوزیر پاکستان را صمیمانه تبریک میگویم.
امیدوارم در دوره مسئولیت جنابعالی روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در تمام زمینهها گسترش یابد.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و عزت و سربلندی مردم پاکستان را مسئلت دارم.
حسن روحانی
رئیسجمهوری اسلامی ایران
رفتار دولت روحانی شرم آوراست.
رفتار دولت روحانی دراین زمینه شرم آوراست.

گروهک جیش العدل مورد حمایت آمریکا وعربستان مسئولیت این حمله را برعهده گرفت

ربوده شدن 14 بسیجی در مرز میرجاوه توسط تروریستها + بیانیه گروهک جیشالعدل

10:12 ::
1397/7/24

۱۴ نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی «میرجاوه» بامداد امروز بدست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.

۱۴ نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی «میرجاوه» بامداد امروز بدست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.
بر اساس این گزارش این افراد بین ساعت ۴ تا ۵ بامداد امروز در منطقه صفر مرزی «لولکدان» ربوده شده اند.
گفتنی است، منطقه صفر مرزی «لولکدان» مربوط به بخش «ریگ ملک» شهرستان میرجاوه است که در ۵۰ کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه خبر داد: تعدادی از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز/سه شنبه/ به دست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اظهار داشت: این افراد که گفته می شود 14 نفر بودند بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند.
توضیحات علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه
در همین ارتباط علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه با تایید خبر حمله به هنگ مرزی میرجاوه به خبرنگار پارلمانی موج گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد.
وی افزود: هم اکنون نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی، سپاه و ارتش با تمام قدرت در منطقه حضور داشته و در حال ردزنی متجاوزان هستند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: من نیز به همراه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی در منطقه هستم و در نخستین ساعات اطلاع از این حادثه در محل حضور یافتیم و به مردم اطمینان می دهم که در کمترین زمان ممکن، مشت محکم و گوشمالی سختی به متجاوزان خواهیم داد.
کرد در پایان تاکید کرد: در حال حاضر امنیت در سطح شهرستان میرجاوه و شهرهای تابعه و شهرستان های اطراف برقرار بوده و زندگی مردم طبق روال عادی در جریان است.

گروهک جیش العدل ربودن بسیجیان را برعهده گرفت
گروهک تروریستی جیش العدل در بیانیه ای حمله به پایگاه ایرانی و ربودن نیروهای امنیتی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفته.
بیانیه گروهک جیش العدل



گردان نعمت الله توحیدی وابسته به گروهک تروریستی جیش العدل حمله اخیر به پایگاه میرجاوه را برعهده گرفت.
به گزارش ایسنا، گروه تروریستی جیش العدل در توئیتی اعلام کرد: گردان نعمت الله توحیدی وابسته به جیش العدل مسولیت حمله روز دوشنبه به پایگاه مرزی انقلاب اسلامی در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.
برخی کانال های خبری نیز اعلام کردند که نیرویهای بسیجی و مرزبان ربوده شده در میرجاوه به کشور پاکستان منتقل شدند.
حمله به برجک مرزبانی ناجا
متن اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز سهشنبه ۲۸ فروردینماه یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها ، طی یک درگیری شدید ، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.
شهادت 2 رزمنده و 1 مرزبان / هلاکت 3 تروریست
در این درگیری سه نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند. گفتنی است؛ همچنین در حمله ناکام تروریستها به این برجک ، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید. نیروهای مستقر در منطقه اعم از رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه ، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشورهای دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند.
خیانت و تبانی عوامل نفوذی
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزیِ جنوب شرق خبر داد.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز سه شنبه 24 مهرماه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (دوشنبه) تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده ، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویسهای بیگانه هدایت و پشتیبانی میشوند ، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت دادهاند.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر درمناطق مرزی قرار گرفته است و ازدولت پاکستان نیز انتظار میرود با اشرار و تروریست هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
انتقاد رزمنده ایرانی ازسکوت بی شرمانه دولت روحانی، ظریف به اصطلاح وزیرامور ایران، مسئولان ونمایندگان مجلس ربوده شدن مرزبانان ایران شرم آوراست.

انتقاد ازعملکرد و رفتار دولت روحانی وظریف در خصوص ربوده شدن مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه، تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی وتروریستی مورد حمایت آمریکا جنایتکار وعربستان جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند.
گروهک تکفیری و تروریستی با کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار و عربستان جنایتکار و انتقال آنها به داخل خاک پاکستان، فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت آمریکا و عربستان است.

ربوده شدن مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه، سوی یک گروهک تکفیری و تروریستی و انتقال آنها به داخل خاک پاکستان، با دستور پامپئو وزیرامور خارجه آمریکا و با کمک مالی بن سلمان ولیعهد عربستان صورت گرفته است.
عربستان حامی گروه های تروریستی درپاکستان ومنطقه است.
عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها است.
محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا ربوده شدن مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه، توسط گروه تروریستی جیش الظلم نقش داشتند.
گروه تروریستی جیش الظلم با هدایت آمریکا وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
گروه تروریستی جیش الظلم منتسب به آمریکا وعربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت کمک، حمایت وپشتیبانی این دو کشورجنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند.





سردار پاکپور در واکنش به ربودن مرزبانان در میرجاوه خبر داد
آمادگی سپاه برای عملیات مشترک با ارتش پاکستان علیه تروریست‌ها
در پی ربوده شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان توسط تروریست‌های شرق کشور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران درباره هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای دستگیری اشرار و آزادسازی گروگان‌ها اعلام آمادگی کرد.

تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی در میرجاوه خبر داد.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه دوشنبه 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت وتبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.
ردپای عوامل نفوذی در ربودن مرزبانان
این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه‌روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست‌ها و عوامل نفوذی دشمن ونیز اقدامات لازم برای آزاد‌سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر درمناطق مرزی قرار گرفته است و ازدولت پاکستان نیز انتظار می‌رود با اشرارو تروریست‌هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می‌شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.
آمادگی عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به ربودن تعدادی از مرزبانان ایرانی در میرجاوه گفت: شامگاه دوشنبه یک گروه تروریستی از گروهک جیش العدل از مرز پاکستان به یکی از پایگاه‌های مرزی ما که مسئولیت مراقبت و پایش مرزی در منطقه لولکدان میرجاوه را بر عهده داشته است نفوذ کردند.
وی افزود: این اتفاق توسط عامل یا عوامل نفوذی صورت گرفته و در این حادثه تعدادی از بسیجیان بومی منطقه، عزیزان هنگ مرزی میرجاوه و2 نفر از پاسداران را به گروگان گرفتند و به داخل خاک پاکستان منتقل کردند.
پاکستان نسبت به مناطق مرزی خود مسئولیت پذیرتر باشد
سردار پاکپور با بیان اینکه دولت پاکستان باید نسبت به مناطق مرزی خود مسئولیت پذیرتر باشد، گفت: در شش ماهه اول امسال تعدادی زیادی از پاسگاه های مرزی ما از داخل خاک پاکستان مورد حمله قرار گرفتند. 12 روز پیش بود که در حمله به یکی از پاسگاه‌های مرزی ما نفر دوم این گروهک هاشم نکوری کشته شد و عملیات مختلف دیگری هم از داخل خاک پاکستان علیه پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی ما صورت گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: خود من در منطقه حاضر بودم تماس‌هاس مختلفی از سوی مرزبانی و قرارگاه قدس نزسا با مرزبانی و ارتش پاکستان گرفته شد و از آنها خواستیم که نسبت به تحویل اشرار و سلامتی ربوده‌شدگان
تضمین دهند.
وی ادامه داد: این تروریست‌ها در داخل خاک پاکستان دارای مقر بوده و در آنجا زندگی می‌کنند. جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای دستگیری اشرار و آزادسازی گروگان‌ها را دارد و ما این قضیه را پیگیری می‌کنیم تا افراد ربوده شده به سلامت نزد خانواده‌هایشان برگردند.
گروهک تروریستی جیش‌العدل: ما نیروهای ایرانی را ربودیم
گروهک تروریستی جیش‌العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت. منابع خبری تعداد مرزبان‌های ربوده شده را بین 11 تا 14 نفر عنوان کردند .
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
حال که دشمن مصمم است از راه اقتصادی به نظام و ملت ضربه بزند و دولت فعلی هم در پی مدیریت جهادی نیست لازم است نیروهای انقلابی و نهادهای در خط مقدم مقاومت وارد عرصه اقتصادی شده و کشور و ملت را نجات دهند. این خواست اکثریت ملت است... لطفا در این مورد مطالب مفید و روشنگرانه بنویسید.


از اینکه نماینده محترم شهرمان دکتر یوسف داودی از رای به FATF خودداری کرده‌اند، بی‌نهایت سپاسگزارم. امروز ایشان در برابر شهید سردار مهدی داودی سرافرازند!


FATF و CFT قلب جبهه مقاومت را هدف گرفته است و تصویب چنین موارد ننگینی ضربه مستقیم به جبهه مقاومت و بنابراین خیانت به ارزش‌ها و مسیر مقدسی است که شهیدان در آن عاشقانه قدم نهادند و جان نثار کردند.


رئیس‌جمهور محترم! کسانی که درآمدشان مثل اعضای دولت و نمایندگان باشد شاید بتوانند به راحتی از 4-5 برابر شدن برخی از قیمت‌ها عبور کنند و خم به ابرو نیاورند ولی امثال ما قشر کارگر و مستضعف با این قیمت‌هایی که بر روی اجناس نقش بسته، قادر به تامین زندگی و مایحتاج ضروری خود نیستیم یعنی فقط بخور و نمیر! اوقات فراغت، تفکر، امید و شادابی را چگونه می‌توان در زیر خط فقر تجربه کرد؟


وقتی دلار 4000 تومان شد آقای رئیس‌جمهور مکدر شده و اظهار ناراحتی کردند. حال که نرخ دلار به 14 هزار تومان رسیده واقعا نگران حال و سلامتی ایشان هستیم. نکند برای ایشان مشکلی به وجود بیاید. مهم نیست بر سر ملت چه می‌آید!


مسئولینی که اعلام می‌کنند برای مصرف بیش از یک سال تمام نیازهای مردم به مواد خوراکی و... در حال حاضر در انبارها موجود است، پس کدام شیوه مدیریتی باعث شده که هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم؟ چرا اراده‌ای نیست تا با زالوصفتان و ناراضی‌تراشان برخورد قاطعی بکند که کسی جرات نداشته باشد بدون اعلام قبلی و بدون هماهنگی مبادی ذی‌ربط اقدام به افزایش قیمت نماید؟


آقای آشنا مشاور آقای رئیس‌جمهور توئیت کرده در خصوص زندانی شدن محکومین مهریه‌ای به جای فقه و مراجع باید با روان‌شناسان و جامعه‌شناسان مشورت بشود! ولی واقعیت این است که وضعیت به وجود آمده فعلی دستپخت فکر و اندیشه افرادی با ادعای روان‌شناس و جامعه‌شناس است و اگر بر اساس فقه و فقاهت عمل می‌شد امروز مشکل زندانی مهریه نداشتیم.


از وزیر راه و شهرسازی که فاقد توانایی است درخواست می‌شود از سازمان بهزیستی و کمیته امداد بخواهد تمام کسانی که از توانایی داشتن مسکن مهر محرومند تحت پوشش این دو نهاد قرار گیرند تا بتوانند صاحب مسکن مهر شوند!


محکومیت دکتر حسن عباسی به 7 ماه حبس به جرم بی‌احترامی به آقای رئیس‌جمهور در کشوری که توهین به مقدسات دینی و ارزش‌ها تحت پیگرد قرار نمی‌گیرد ناراحت‌کننده است.


آن کسانی که با دستور یا بدون دستور اقدام به حذف بعضی از واژه‌های مقدس مانند شهادت و شهید از کتب درسی دانش‌آموزان کرده‌اند در توجیه کار خود گفته‌اند واژه شهادت برای دانش‌آموزان واژه سنگینی است در حالی که در کشور شهیدپرور ایران خیلی از بچه‌های قبل از مقطع دبستان هم با این واژه ارزشی آشنا و مأنوس هستند. دولتمردان ما عادت کرده‌اند به جای عذرخواهی و رفع اشتباه سیاسی‌کاری بکنند.


یک رئیس‌جمهور نباید وعده خود به مردم را فراموش کند واگر این چنین شد وظیفه مجلس است که وعده‌ها را از رئیس‌جمهور پیگیری کند.


نمایندگان مجلس در مورد یارانه‌ها باید فکر اساسی بکنند چرا باید یارانه گروهی ازمردم که در داخل کشور زندگی می‌کنند حذف بشود و برعکس ایرانیان خارج از کشور یارانه بگیرند.


انواع چسب و «رزین»، ماده ضروری اکثر صنایع با بی‌تفاوتی وزارت صنعت، کم‌یاب و گران شده است و کارگاه‌های کفاشی و صنایع ساختمانی و چوب را به اغما برده و در شرف تعطیلی‌اند! در صورت تداوم بر آمار بیکاران افزوده می‌شود! مسئولان امر تدبیری نمایند.


آنتن دهی همراه اول در رضوان‌شهر گیلان ماه‌ها است دچار مشکل شده است، از مسئولین همراه اول تقاضا دارم برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم این شهر نسبت به نصب دکل اقدام کنند.


داروخانه‌ای واقع در بلوار حکیمیه در اقدامی خداپسندانه به قیمت داروها اضافه نکرده است و به نیازمندانی که توان مالی برای خرید دارو ندارند توجه ویژه‌ای می‌کند. امیدوارم چنین الگویی در سرتاسر کشورمان فراگیر شود و بیماران دغدغه هزینه‌های درمان را نداشته باشند.


سازمان تأمین اجتماعی با توجه به نوسانات ارزی و اثر نامطلوب آن بر اقتصاد کشور، شایسته است با دریافت بخشی از مطالباتش از دولت، در جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام کند.


بهانه بسیاری از افزایش قیمت‌ها رشد قارچ‌گونه قیمت دلار بود حالا که با افت آن روبرو هستیم چرا هیچ کاهش قیمتی در اقلام پروتئینی، مصرفی و... مردم دیده نمی‌شود؟ فقط قیمت پنیر طی چند ماه اخیر 3 بار افزایش یافت ولی یک بار با کاهش روبرو نشدیم. چرا؟! وزیر راه و شهرسازی به بهانه افزایش قیمت دلار بلیط هوایی را افزایش داد و حالا که دلار با ریزش قیمت مواجه شد چرا قیمت بلیط‌ها کاهش نیافت؟


دولت مشکل مسکن و مستأجرین را چگونه می‌خواهد حل کند؟! حقوق دریافتی‌ام 700 هزار تومان است ولی کرایه منزل یک میلیون تومان در حالی که پدرم دیالیزی و مادر پیرم بیمار است! مسئولان دولتی می‌توانند این معمای زندگی ما را حل کنند؟!


بسته‌های دولتی که برای اقشار نیازمند در نظر گرفته شده است نباید بهانه‌ای شود که نظارت و برخورد با گران‌فروشی فراموش شود.


فرزندم امسال در مؤسسه آموزشی ... در ارومیه پذیرفته شد. پس از ثبت‌نام و آگاهی از مدرک این مؤسسه انصراف داد ولی یک میلیون و پانصد هزار تومان جریمه ترم و خوابگاه گرفتند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.


شرکت‌های آب، برق و گاز پول‌های پر از ابهامی از مردم می‌گیرند و وقتی هم مراجعه می‌کنی به شرکت، پاسخ اقناعی نمی‌دهند. چند نوع مالیات و بدهی قبلی؟ این بدهی قبلی کی تمام می‌شود؟!


ترافیک خیابان شهید دعوتی (هفت چنار سابق) واقع در منطقه 10 شهرداری کشنده است. تقاضا داریم مسئولین شهرداری منطقه اقدام به تعریض این خیابان بکنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
و پاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
و مسئولان هم سکوت اختیار کرده اند.
و نمایندگان مجلس هم سکوت اختیار کرده اند.
حقوق بگیران فقط برای زنده ماندن حقوق می گیرند.
که باید حقوق کارگران، وکارمندان وبازنشستگان افزایش پیدا کند ونه تنها کارمندان
دولت باید حقوق کارگران، کارمندان وبازنشستگان را متناسب با تورم افزایش دهد.
شاغلان وبازنشستگان فقط افزایش 10 درصدی حقوق را دریافت می کنند درحال حاضرتورم درکشور به 80 درصد رسیده است اجناس و... درکشور چند برابرشده است.
چرا قانون درمورد همه یکسان اجرا نمی شود وشاهد این همه تیعیض درکشورهستیم؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: