کد خبر: ۷۸۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۶
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: دایی لیست خرید بازیکنان را اول فصل داد، اما باشگاه از نظر هزینه مشکل داشت و نتوانستیم این بازیکنان را جذب کنیم.
مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیمبه گزارش خبرداغ،  رضا درویش در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سایپا اظهارداشت: خدا را شکر این روز‌ها تیم در آرامش در حال تمرین است و از تعداد بازیکن‌های مصدوم ما هم کم شده است.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم مقابل استقلال نتیجه خوبی کسب کنیم، چون همه فکر و ذهن ما روی کسب ۳ امتیاز این بازی است. اگر بخواهیم جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم محکوم به پیروزی مقابل استقلال هستیم. استقلال هم تیم خوبی در اختیار دارد و مدیریت این تیم خیلی قوی در حال کار کردن است. چند بازی آینده سایپا به شدت سخت است و امیدواریم که از آنها نتایج لازم را کسب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا با تاکید بر اینکه هدف این تیم گرفتن سهمیه آسیایی است، تصریح کرد: هدفمان آسیایی شدن است اما این هدف ابزار هم می‌خواهد. دایی لیست خرید بازیکنان را اول فصل داد اما باشگاه از نظر هزینه مشکل داشت و نتوانستیم این بازیکنان را جذب کنیم. وی به راحتی این مسئله را قبول کرد و گفت مشکلی ندارد، با جوانان قدرتمند سعی می‌کنم تیم را به جایگاه مناسب برسانم.

 

درویش در پایان در مورد اینکه آیا تعطیلی لیگ برتر به تیم فوتبال سایپا کمک کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: به نظرم تعطیلی به نفع هیچ تیمی نیست. شاید برای بازگشت بازیکنان مصدوم فرصت مناسبی باشد، اما تیم ما در این زمان یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست داد. تیمی مثل سایپا تازه در حال امتیازگیری بود و داشت روند خوبی پیدا می‌کرد که لیگ تعطیل شد. البته کاری نمی‌توان انجام داد، ولی در مجموع این تعطیلی هم برای ما خوب بود و هم خوب نبود.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: