کد خبر: ۷۸۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
امام جمعه موقت تهران گفت: من معتقدم که این قضیه همراهی با دولت دو طرفه است، یکی قابل و دیگری فاعل است.
همراهی با دولت امری دو طرفه است/ مسئولان باید کمک بخواهند و انتقادپذیر باشند

به گزارش خبرداغ، حجت الاسلام کاظم صدیقی در گفت‌و‌گو با  ایلنا درباره اینکه آیا توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «همه نهاد‌ها و گروه‌ها دولت را همراهی کنند» را تا چه حد به صورت عملی انجام دادیم، گفت: من معتقدم که این قضیه دو طرفه است. یکی قابل و دیگری فاعل است. می‌گویند در فیض خدا بخلی نیست ولی قابل گاهی قابلیت ندارد.

وی ادامه داد: دولت باید آغوش خود را باز کند. این همه طرح داده‌اند. حضرت آقا روزی که برای جوانان در ورزشگاه آزادی صحبت کردند فرمودند طرح‌های زیادی داده‌اند که بسیاری از این‌ها برای برون‌رفت از این مشکلات قابل عمل است.

مشاور مقام معظم رهبری با طرح این‌ پرسش که «چرا مسئولان به این طرح‌ها عمل نمی‌کنند؟» خاطرنشان کرد: این ارتباط دو طرفی است. این‌ها باید استنصار کنند و کمک بخواهند و انتقادپذیر باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: