کد خبر: ۷۸۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: تجربه نشان داده ما مردم روز‌های سخت و دشوار هستیم و شما این وضعیت را در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد دیدید.
وزیر ورزش: علاقه‌مند به حضور خانواده‌ها در ورزشگاه هستمبه گزارش خبرداغ ،  مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان ذیربط آماده سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نماینده همه کشور است و حق فوتبال و مردم ایران است که نماینده کشورشان در فینال آسیا حاضر باشد. تجربه نشان داده ما مردم روز‌های سخت و دشوار هستیم و شما این وضعیت را در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد دیدید.
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید تمام امکانات لازم برای میزبانی شایسته بازی برگشت و انشاالله فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود و در واقع شرایطی را مهیا کنیم که ورزشگاه آزادی آماده یک جشن ملی باشد.
سلطانی‌فر درباره حضور تماشاگران و حمایت از نماینده ایران در بازی برگشت مقابل السد گفت: بازی بسیار دشواری پیش‌رو داریم و حضور صد هزار تماشاگر پرشور در روز بازی مقابل السد عامل مهمی در موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش و فوتبال ایران است.


وی درباره امکان حضور خانواده‌ها در بازی برگشت مقابل السد و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شخصا علاقمند هستم که خانواده‌ها در روز بازی با السد و انشاالله فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.


سلطانی‌فر از همه مدیران فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری خواست تمام اهتمام خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای میزبانی در بازی برگشت نیمه نهایی و انشاالله فینال آسیا به کار ببندند و همه منابع و اعتبارات لازم را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: