کد خبر: ۷۸۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
دقایقی پیش اتوبوس حامل دانش‌آموزان تبریزی در یک کیلومتری تبریز تصادف کرد.
تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان تبریزی/ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دقایقی پیش اتوبوس حامل دانش آموزان تبریزی در یک کیلومتری تبریزی نرسیده به ائل گلی، به دلیل لغزندگی جاده واژگون شد.

تاکنون یک نفر از دانش آموزان و یک بزرگسال کشته و سایر دانش آموزان مجروح شده‌اند.

آتش‌نشانان و بیش‌از ۱۰ آمبولانس در محل حضور دارند.

سعید کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: اورژانس استان در خصوص رسیدگی به این امور از ما برای حمل مصدومین کمک خواست زیرا تعداد مصدومان بسیار زیاده بوده است. تا این لحظه دو نفر فوت شده داشته‌اند و مصدومان نیز به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کنعانی با اشاره به دلیل تصادف گفت: فعلا دلیل تصادف به طور دقیق فعلا مشخص نشده است اما از آنجا که درآن مناطق بارندگی آغاز شده است علت تصادف بارندگی و لغزندگی جاده گزارش شده است. از وضعیت جسمانی راننده هم در حال حاضر خبری نداریم.

وی در پایان گفت: این حادثه در یک کیلومتری تبریز و در اوایل اتوبان کسایی رخ داده است، این اتوبوس از سمت  بوستان آباد حرکت کرده بود و وارد تبریز شد.

به گزارش ایلنا دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بودند و از اردوی راهیان نور باز می‌گشتند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: