کد خبر: ۷۸۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
عضو حقوقدان شورای نگهبان :
عضو حقوقدان شورای نگهبان تاکید کرد: شورای نگهبان در رسیدگی به لوایح و طرح‌ها به دو سوال پاسخ می‌دهد و آن، اینکه آیا طرح یا لایحه مورد بررسی مغایر شرع و قانون اساسی است یا خیر؟‌ ما کار خودمان را می‌کنیم و به حواشی و مسائل دیگر توجهی نداریم.
CFT هنوز در دستورکار شورای نگهبان قرار نگرفته است/ کار خودمان را می‌کنیم و به حواشی توجهی نداریم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  نجات‌الله ابراهیمیان در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی شورای نگهبان نسبت به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم گفت: رسیدگی به این لایحه هنوز در دستورکار شورای نگهبان قرار نگرفته است.

وی درباره پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان برای تحت تاثیر قرار گرفتن رای به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT اظهار داشت: شورای نگهبان در رسیدگی به لوایح و طرح‌ها به دو سوال پاسخ می‌دهد و آن، اینکه آیا طرح یا لایحه مورد بررسی، مغایر شرع و قانون اساسی است یا خیر؟‌

عضو شورای نگهبان ادامه داد: ما کار خودمان را می‌کنیم و به حواشی و مسائل دیگر توجهی نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: