کد خبر: ۷۸۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
نتانیاهو:
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران در مرزهای شمالی این رژیم سنگرسازی کرده و قرار است در این باره با پوتین گفت‌وگو کند.
پوتین اهمیت حضور اسرائیل در بلندی‌های جولان را درک می‌کند/ حضور نظامی‌ ایران در سوریه تثبیت شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، بنیامین نتانیاهو روز گذشته- دوشنبه- مدعی شد قرار است درباره حضور ایران و حزب الله در مرزهای شمالی اسرائیل در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه مذاکره کند.

وی گفت پوتین اهمیت حاکمیت سرزمینی اسرائیل در بلندی‌های جولان را متوجه می‌شود.

نتانیاهو در حالی که در افتتاحیه یک مکان تاریخی در بلندی‌های جولان سخنرانی می‌کرد به وضعیت امنیتی مرزهای شمالی در صورت انتقال سامانه‌های اس-۳۰۰ روسیه به سوریه اشاره کرد.

وی مدعی شد امروز ایران حضور نظامی‌اش را در سوریه تثبیت کرده و شاهد تهاجم تروریست‌های افراطی هستیم. ما قویا علیه همه این‌ها ایستادگی خواهیم کرد. حضور اسرائیل در بلندی‌های جولان ضمانتی برای امنیت منطقه است.

به نقل از هاآرتص، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مخالفت اسرائیل با انتقال سلاح به حزب الله اشاره کرد و مدعی شد حضور اسرائیل در بلندی‌های جولان بر اساس یک واقعیت باستانی است.

وی به رابطه نزدیک اسرائیل و روسیه هم اشاره کرد و گفت من می‌دانم که روسیه تعهدات امنیتی اسرائیل را به خوبی می‌داند و می‌دانم که اهمیت بلندی‌های جولان را درک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: