کد خبر: ۷۸۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۶
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و تایید صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1396 این بانک، در پیامی از تلاش، انسجام و همکاری کارکنان در راه تحقق اهداف و برنامه های این بانک قدردانی کرد.
قدردانی مدیرعامل بانک کشاورزی از کارکنان به مناسبت برگزاری مجمع عمومی و تایید صورت های مالی بانکبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.




« به نام پروردگار قادر متعال »

 

همکاران ارجمند؛

با استعانت از درگاه خداوند متعال، مجمع عمومی عادی سالانه بانک کشاورزی برای بررسی صورت­های مالی و عملکرد سال 1396 امروز دوشنبه شانزدهم مهرماه 1397 در ساختمان مرکزی بانک، برگزار شد. دراین جلسه اعضای عالیقدر مجمع عمومی شامل: جناب­آقای دکتر اکرمی سرپرست محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع، جناب­آقای مهندس حجتی وزیر محترم جهاد کشاورزی، جناب­آقای دکتر پورمحمدی معاون محترم سازمان برنامه و بودجه کشور، جناب­آقای دکتر بخشنده معاون محترم وزیر در امور برنامه­ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، جناب­آقای دکتر باقری معاون محترم امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، جناب­آقای
دکترحمید دادپو دبیر کل دفتر بودجه و امور مجامع وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت ، جناب­آقای دکتر سرزعیم معاون محترم امور اقتصادی و برنامه­ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر سلامی مشاور محترم وزیر در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی وزارت راه و شهرسازی و جناب آقای حنیفی معاون محترم نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور خود گرمابخش جمع بانک شدند.

در حضور این بزرگان، اینجانب گزارش مبسوطی از عملکرد بانک در سال مالی 1396 و شش ماهه اول سال 1397 ارایه کردم که خوشبختانه گزارش ارایه شده مورد توجه اعضای محترم مجمع قرار گرفت. رشد چشمگیر منابع سپرده­ای، رعایت انضباط مالی و عدم اضافه برداشت، ساماندهی سپرده­های ترجیحی و تبدیل آنها به سپرده­های با نرخ­های مصوب، کنترل هزینه­های مالی، رشد قابل قبول مانده تسهیلات پرداختی و عملکرد مناسب در حوزه بانکداری بین­الملل از جمله فرازهای درخشان عملکرد بانک بود که در گزارش اینجانب مورد تأکید قرار گرفت.

پس از ارایه گزارش عملکرد و قرائت گزارش حسابرس محترم درخصوص صورت­های مالی بانک، با نظر مساعد اعضای مجمع صورت­های مالی سال 1396 بانک به تصویب رسید و به دنبال آن اعضای محترم مجمع از عملکرد مدیریت و کارکنان بانک تقدیر و تشکر کردند.

برگزاری موفق مجمع عمومی سالانه بانک و قدردانی اعضای محترم که همگی از مسئولان
رده بالای کشور به شمار می­روند و تأکید ایشان بر موثر بودن خدمات بانک حقیقتاً مایه خوشحالی و دلگرمی اینجانب، هیأت مدیره محترم بانک، مدیران و کارشناسان و کلیه همکاران بانک است و توان ما را برای انجام وظیفه بهتر و انجام مأموریت­های محوله دوچندان می­کند.

این رویداد مهم را به همه همکاران عزیز اعم از همکاران شاغل و پیشکسوتان و بازنشستگان محترم بانک تبریک می­­گویم و برای همه شما از درگاه خداوند متعال سلامتی و شادکامی آرزو می­کنم.

گام­هایتان در مسیر اعتلا و موفقیت بیش از پیش بانک، پرتوان و مستحکم باد.  

روح اله خدارحمی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: