کد خبر: ۷۸۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
با توجه به اینکه فعلا بازی دوستانه‌ای برای تیم امید در نظر گرفته نشده مسئولان در تلاش هستند تا با تیم‌های اصلی پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی تدارکاتی برگزار کنند.
بازی دوستانه تیم امید با بزرگسالان استقلال یا پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، اردوی جدید تیم فوتبال امید ایران از عصر امروز (دوشنبه) آغاز شده قرار است در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شود.

 

*تنها مشکل تیم امید ایران زمین تمرین است چرا که تیم ملی بزرگسالان کمپ آکادمی ملی را در اختیار گرفته و فعلا قرار است شاگردان کرانچار در خیریه عمل تمرین کنند.

 

*با توجه به اینکه تعداد بازیکنان حاضر در تیم امید زیاد است در حال حاضر در هر اتاق ۵، ۶ بازیکن حضور دارند و این موضوع کمی کار را برای اسکان بازیکنان سخت کرده است.

 

*با توجه به اینکه فعلا بازی دوستانه‌ای برای تیم امید در نظر گرفته نشده و بازی با عراق هم منتفی شده مسئولان در تلاش هستند تا با تیم‌های اصلی پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی تدارکاتی برگزار کنند.

 

*برخلاف اردو‌های قبلی تیم امید این بار باشگاه‌ها با این تیم همکاری کردند و بازیکنان را به راحتی در اختیار کادرفنی تیم امید قرار دادند. در همین ارتباط کرانچار و دستیارانش از این بابت خوشحال بوده و امیدوارند تا در دفعات بعدی هم این همکاری صورت گیرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: