کد خبر: ۷۸۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۵
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند و انها با غیرت در ازادی به دنبال شگفتی سازی هستند.
السد حریف بسیار خطرناکی است/ شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوندبه گزارش خبرداغ،  جواد کاظمیان، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا،گفت: سرخپوشان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار خوبی مقابل السد داشتند اما سرخپوشان باید در بازی برگشت هوشیارتر باشند.

 

وی ادامه داد: السد تیم حرفه‌ای است و با در اختیار داشتن بازیکنان خوبی همانند ژاوی و گابی می توانند در تهران برای پرسپولیس حریفی خطرناک باشند. شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند و انها با غیرت در ازادی به دنبال شگفتی سازی هستند تا به فینال لیگ قهرمانان اسیا برسند.

 

کاظمیان با بیان اینکه السد سابقه بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی را در کارنامه خود دارد، افزود: این تیم نسبت به جو ورزشگاه آزادی بسیار آشنا است. باید بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی و بازی منطقی اجازه ندهند که السد بازی رفت را جبران کند. بازی پرسپولیس و السد ۵۰-۵۰ است و السد همچنان امید دارد.

 

وی درباره دیدار پرسپولیس با پیکان در لیگ برتر یا نود ارومیه در جام حذفی پیش از دیدار با السد، گفت: پرسپولیس از آمادگی کاملی برخوردار است و پیش از دیدار با السد با هر تیمی بازی کند مشکلی نخواهد داشت. شاگردان برانکو پیش از دیدار رفت مقابل السد  بازی دربی را انجام دادند و به دلیل قدرنی بدی بالا با مشکلی مواجه نشدند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: