کد خبر: ۷۸۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۴
مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» منتشر شده است که تکذیب می‌کنم؛ چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.
علت «نقص فنی» خروج قطار قزوین-تهران از ریل تکذیب شد

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ،علی خدایی اظهار کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» در رسانه‌ها منتشر شده است که تکذیب می‌کنم چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: «نقص فنی» در حد گمانه‌زنی است و تایید نمی‌کنم چراکه برای بررسی علت در ابتدا باید سالن خارج شده از ریل را بر روی خط بیاوریم و سپس صحنه حادثه را بررسی کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه سرعت تمامی قطارها ثبت می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر بررسی صحنه حادثه باید سرعت قطار در حین حادثه را نیز بررسی کنیم که به همین جهت نوارهای ثبت سرعت بررسی خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی مسافران در سلامت کامل هستند و قطار بعدی در حال مسافرگیری است تا مسافران این قطار را به مقصد برساند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین نیز اعلام کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد.

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، در خصوص خروج قطار از ریل اظهار کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد. این حادثه مصدومی نداشته و علت آن نیز در دست بررسی است. نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: