کد خبر: ۷۸۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۱۶۵۰
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با افزایشی اندک نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و چهارصد و پنجاه و یک هزار تومان رسیده است.این قیمت البته حباب سنگینی را نشان می‌دهد چرا که طبق برآورد‌ها ارزش ذاتی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حدود ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان است.

به گزارش خبرداغ ، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با افزایشی اندک نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و چهارصد و پنجاه و یک هزار تومان رسیده است.

این قیمت البته حباب سنگینی را نشان می‌دهد چرا که طبق برآورد‌ها ارزش ذاتی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حدود ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان است.

کاهش قیمت دلار در بازار‌های جهانی، نرخ سکه را دستخوش کاهشی قابل توجه کرد، اما این روند امروز با کندی خرید و فروش این کالا متوقف شد.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

صرافان در حال حاضر کمتر به معامله سکه روی می‌آورند و بخش عمده‌ای از حجم بازار به خرید و فروش ارز اختصاص دارد.
در حالی که سایت‌های اعلام قیمت، از انتشار قیمت دلار امروز خودداری کرده اند، بانک‌ها دلار را از ابتدای صبح با قیمت‌هایی در حدود ۹۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
افزایش تقاضا برای فروش دلار به این روند دامن زده است چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار در روز‌های آتی نیز بیش از پیش کاهش خواهد یافت. هر یورو در بازار به قیمت ۱۵ هزار و ۳۳۹ تومان و هر پوند ۱۷ هزار و ۲۱۷ تومان فورخته می‌شود.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

هر گرم طلا نیز امروز در بازار به قیمت ۴۰۳ هزار تومان فروخته می‌شود. هر چند این قیمت از ابتدای صبح افزایشی قابل توجه را نشان می‌دهد، اما نسبت به روز گذشته بی تغییر است.
هر اونس طلا نیز تغییراتی اندک را نسبت به دیروز تجربه کرد.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: