کد خبر: ۷۸۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۴
امروز در کمیسیون انرژی؛
یک عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: سوال قاضی‌پور مربوط به قراردادهای نفتی و سوال خادمی درمورد حوزه انتخابه خودشان مبنی بر توزیع نامناسب گاز بود که هدایت‌الله خادمی از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.
خادمی از پاسخ‌های وزیر نفت قانع نشد/ استیضاح زنگنه جدی نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سلام امینی  درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون انرژی حاضر شد.

وی با بیان اینکه هدایت‌الله خادمی و نادر قاضی‌پور سوالات خود را از وزیر نفت مطرح کردند، گفت: سوال قاضی‌پور مربوط به قراردادهای نفتی و سوال خادمی در مورد حوزه انتخابیه خودشان مبنی بر توزیع نامناسب گاز بود که هدایت‌الله خادمی از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

نماینده مردم ایلام در پاسخ به این سوال که استیضاح وزیر نفت در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این استیضاح جدی نیست، شاید تعداد امضاها به حدنصاب هم رسیده باشد اما این استیضاح جدی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: