کد خبر: ۷۸۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۵
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس باعث مهار ژاوی و گابی می‌شود.
نوراللهی: با انگیزه بالا ژاوی و گابی را مهار می‌کنیم/امیدوارم دست پر به ایران بازگردیمبه گزارش خبرداغ ، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: ما خوشحالیم که در جمع 4 تیم برتر آسیا هستیم و 2 سال پیاپی به جمع 4 تیم رسیدیم. با توجه به سختی‌ها و مشکلاتمون دست به دست هم دادیم تا خودمان را به این مرحله رساندیم.

 

وی افزود: درباره دیدار با السد باید بگویم که السد تیم بسیار خوبی است و ما با توجه به مشکلاتی که داریم مقابل این تیم بازی می‌کنیم، هفته پیش حسین ماهینی یکی از بهترین بازیکنان ما مصدوم شد و محرومان و غایبانی داریم با وجود این مصدومیت‌ و محرومیت‌ها همه تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در بازی فردا موفق باشیم، بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر به ایران بازگردیم.

 

نوراللهی درپاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه رقابت بازیکنان پرسپولیس با ژوی و گابی چطور خواهد بود و آیا جوانی قرمزپوشان بر بازیکنان السد می‌چربد، گفت: ژاوی و گابی بازیکنان بزرگی هستند که در بارسا و اتلتیکو بودند و در تیم ملی اسپانیا بازی کردند، آن‌ها بازیکنان شاخصی هستند اما ما انگیزه زیادی داریم و امیدوارم هر چه در توان داریم در زمین به نمایش بگذاریم و مثمر ثمر باشیم و امیدواریم در بازی فردا هم موفق باشیم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: