کد خبر: ۷۸۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
مدیران باشگاه پرسپولیس از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستند که اتفاقات بازی دور مقدماتی با السد تکرار نشود و مراقب باشند تا مدیران السد دست به حاشیه‌سازی نزنند.
درخواست مدیران پرسپولیس از AFC برای جلوگیری از حاشیه‌سازی/ پسر و دوستان برانکو تماشاگران ویژه+ تصاویربه گزارش خبرداغ ، تمرین پرسپولیس طبق برنامه قرار بود ساعت ۱۸:۱۵ به وقت قطر شروع شود اما برانکو زودتر بازیکنان را به زمین تمرین ورزشگاه السد قطر آورد.

 

*بازیکنان قبل از شروع تمرین روپایی می‌زدند و آقا وسط تمرین می‌کردند تا بدن‌هایشان را با توپ گرم کنند.

 

*تیم داوری بازی فردا همزمان با بازیکنان پرسپولیس در زمین مشغول تمرین و گرم کردن بدن‌هایشان شدند. داور فردا از سریلانکاست.

 

* حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه در اواسط تمرین به ورزشگاه آمدند و تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

 

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو بدن هایشان را گرم کردند و بعد بازیکنان به دو دسته ذخیر و اصلی تقسیم شدند و در نصف زمین فوتبال بازی کردند.

 

* برانکو برای اینکه بازیکنان‌شان را با تمامی زمین مسابقه آشنا کند در همه بخش‌های زمین تمرینات تیم پرسپولیس پیگیری شد.

 

* هوای ورزشگاه خیلی بهتر از هوای بیرون از ورزشگاه بود و با وسایل سرماساز دمای هوای ورزشگاه خیلی مطلوب بود و بازیکنان پرسپولیس رضایت خوبی داشتند.

 

* پسر و دوستان برانکو نیز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و تمرین را تماشا کردند.

 

* در بازی قبلی پرسپولیس و السد در دوره مقدماتی در نیمه دوم دستگاه‌ةای تهویه مطبوع و کولرهای ورزشگاه السد خاموش شد و هوای ورزشگاه گرم شدبه همین دلیل مسئولان پرسپولیس به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد تذکر دادند و خواستند که اتفاق آن بازی در مسابقه فردا تکرار نشود.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: