کد خبر: ۷۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۳
سخنگوی قوه‌قضاییه به احکام صادره برای متهمان پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این پرونده‌ها برای ۳ نفر حکم اعدام صادر شده که از جمله آن باقری درمنی است که البته قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.
محسنی‌اژه‌ای: غیر از محکومان به اعدام، سایر محکومیت‌ها سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: غیر از ۳ محکوم به اعدام پرونده‌های اخیر مفاسد اقتصادی و اخلال در نظام اقتصادی، احکام بقیه ۳۰ محکوم به حبس، قطعی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه عالی مسئولان قضایی به احکام صادره برای متهمان پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی اشاره کرد و افزود: در این پرونده‌ها برای ۳ نفر حکم اعدام صادر شده که از جمله آن باقری درمنی است که البته قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

وی گفت: همچنین در این پرونده‌ها برای ۵ نفر ۲۰ سال حبس صادر شده، برای ۳ نفر ۱۲ سال حبس، برای ۴ نفر ۱۰ سال حبس، برای ۲ نفر ۸ سال حبس و ۲ نفر ۷ سال حبس و برای بقیه هم ۳ سال تا ۵ سال محکومیت حبس صادر شده که احکام صادره برای این دست از متهمان قطعی است.

­معاون اول قوه قضائیه گفت: برای ۲ نفر از متهمان نیز به غیر از این ۳۳ نفر به اتهام جعل اسناد برای هر کدام دو تا یک سال حبس صادر شده است که در واقع برای متهم ۴ سال حبس در نظر گرفته شده است که البته اتهام این دو نفر اخلال در نظام اقتصادی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: