کد خبر: ۷۸۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
کریشانتا پریرا از سریلانکا ، به عنوان داور دیدار رفت دو تیم السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 انتخاب شد.
اتهام بزرگ رسانه قطری به داور دیدار پرسپولیس برابر السدبه گزارش خبرداغ به نقل از «الرای»؛ کمیته داوران AFC نامزدهای داوری  دیدار های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کرده و در این بین کریشانتا پریرا از کشور سریلانکا به عنوان داور دیدار تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است.

 

در ادامه اما رسانه قطری اتهام بزرگی درباره ی وضعیت پریرا زد و نوشت:پریرا و همکاران او ، جز ضعیف ترین داروان آسیا هستند و برای مثال در دیدار قبلی تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران ، در حالی که سید جلال حسینی به عمد با دست خود توپ را لمس و مانع گلزنی یاران ما شد ، هیچ اخطاری را از داور دیدار دریافت نکرده و این عملکرد پریرا سبب خشم بیشتر بازیکنان ما شد.

 

روزنامه قطری افزود:او پس از دیدار میان تیم های پرسپولیس و السد در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا ، بار دیگر سرمایه گذاری بزرگی را انجام داده و به دنبال آن است تا در مرحله نیمه نهایی نیز دیدار این 2 تیم را قضاوت کند.البته باید گفت پریرا در دیدن و تشخیص خطاهای دیدار های فیزیکی ناتوان است و این موضوع می تواند به نفع پرسپولیس ایران تمام شود.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: