کد خبر: ۷۸۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۱۸۷
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس از لحاظ فنی در سطح بالایی به سر می برد.
دربی 88 بی‌هیجان بود/ امیدوارم پرسپولیس در بازی با السد به هدفش برسدبه گزارش خبرداغ ، حامد کاویانپور، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دربی 88 در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: از نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس هم مشخص است که بازی جذابی از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم و این دیدار فارغ از هرگونه هیجان بود. هر دو تیم محتاطانه بازی کردند.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس به دلیل ممنوعیت در نقل و انتقالات و نداشتن بازیکن روی نیمکت اکنون با مشکلات بسیاری مواجه است. دیدار دربی برای سرخپوشان در زمان حساسی برگزار شد. نبود بازیکن باعث شد تا قرمزهای پایتخت بازی را با فکر پیگیری کنند تا برای دیدار با السد با مشکلات بسیاری مواجه نشوند. 

 

کاویانپور با اشاره به اینکه استقلال در این دیدار نیاز به برد داشت، افزود: استقلال به دلیل جایگاهش در جدول لیگ برتر نیاز مبرمی به برد داشت اما در تقابل با پرسپولیس معتقدم قرمزهای پایتخت با توجه به مشکلاتی که در پیش رو دارد نسبت به استقلال عملکرد بهتری به نمایش گذاشت.

 

وی درباره دیدار سرخپوشان مقابل السد، بیان کرد: بخشی از فوتبال آنالیز خوب تیم حریف است و بخش دیگر به کارگیری بازیکنان تیم است. السد با تیم های ایرانی بازی کرده و فعلا شناخت خوبی از این تیم داریم. السد تیم بسیار خوبی دارد و از بازیکنانی استفاده کرده که تمام کننده هایی هستند که می توانند برای پرسپولیس خطرناک باشند. 

 

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس از لحاظ فنی در سطح بالایی به سر می برد. اگر در زمین حریف منطقی و حساب شده بازی را پیگیری کند می تواند در خانه به نتیجه مورد نظر برسد. البته نبود بازیکنان اصلی در ترکیب پرسپولیس را نباید نادیده گرفت. ماهینی بازیکنی است که همه بار تیمی پرسپولیس بر دوش این بازیکن بود که غیبت کاپیتان دوم پرسپولیس به سرخپوشان ضربه می زدند. غیبت محمد انصاری که در خط دفاعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نبود این بازیکن خط دفاعی سرخپوشان را با مشکلاتی مواجه می کند. امیدواریم پرسپولیس در دیدار با السد به نتیجه مورد نظر برسد.

 

کاویانپور در پایان، گفت: باتوجه به شناختی که از برانکو دارم این مربی هرگز برای تساوی به میدان نمی رود. این امکان وجود دارد که برانکو در زمین حریف بازی مالکانه ای را در دستور کار قرار دهد. تیم های عربی همیشه از هواداران ایرانی ترسیدند. حضور هواداران و فشاری که روی بازیکنان حریف ایجاد می شود این امکان وجود دارد پرسپولیس در بازی برگشت بتواند به راحتی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: