کد خبر: ۷۸۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۹
پرسپولیس و السد قطر در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.
نتیجه دیدار رفت پرسپولیس و السد قطر را پیش بینی کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهند رفت.

 

این دیدار سه شنبه 10 مهر 97 ساعت 18:45 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه جاسم الحمد دوحه برگزار می‌شود.

 

بعد از محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات و بعد از آن که پرسپولیسی‌ها، محمد انصاری در خط دفاع و کمال کامیابی‌نیا را در خط هافبک برای بازی با السد قطر از دست دادند، نوبت به برانکو ایوانکوویچ رسید که در آخرین ثانیه‌های دیدار قبلی ، از نیمکت اخراج شود و بازی با السد را از دست بدهد. حسین ماهینی تنها گزینه بازی در سمت راست خط دفاع نیز مصدوم شد و نه تنها بازی رفت بلکه کل فصل را از دست داد. حالا پرسپولیس با ۴ غایب باید به دیدار با السد پای بگذارد.

 

حال با توجه به این شرایط فوق پرسپولیس که ذکر شد و میزبانی و پر ستاره بودن تیم قطری السد نتیجه دیدار رفت این دو تیم را پیش بینی کنید و در بخش ارسال نظرات دلایل پیش بینی این نتیجه را با ما به اشتراک بگذارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Iman
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
با توجه به قدرت دفاعی استقلال و دریافت 3گل در آزادی
بعید نیست پرسپولیس نیمه جان، در دوحه 7گل از السد دریافت کند. قطعا یک اخراجی هم سهم پرسپولیس در دقیقه65 خواهد بود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: