کد خبر: ۷۸۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۶۵
با حضور نوبخت؛
بررسی عملکرد بودجه سال ۱۳۹۷ نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و وزارت کشور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان این دستگاه‌ها در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.
عملکرد بودجه امسال نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فردا یکشنبه بررسی روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو اتحادیه اروپا با حضور مسئولان ذیربط و بررسی وضعیت حمل و نقل بین‌المللی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین ایشان و مسوولان بانک مرکزی و همچنین استماع گزارش رئیس کارگروه هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی در رابطه با تبصره یک قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام خواهد شد.

نشست مشترک با سفرای کشورهای اروپایی و بررسی عملکرد بودجه سال ۱۳۹۷ نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و وزارت کشور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان این دستگاه‌ها در دستور کار روز دوشنبه و سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: