کد خبر: ۷۸۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۷
سرپرست سابق تیم پرسپولیس می‌گوید این تیم در بازی در لاک دفاعی فرو رفت.
خوردبین: پرسپولیس محتاطانه بازی کرد/ داربی نباید برگزار می‌شدبه گزارش خبرداغ ، محمود خوردبین سرپرست سابق تیم پرسپولیس در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی را انجام دادند. در اوایل نیمه دوم بازی خوبی را برگزار کردیم ولی در نیمه دوم استقلالی‌ها حملاتی را روی دروازه ما انجام دادند و بازیکنان پرسپولیس یک مقدار در لاک دفاعی رفتند.

 

او با اشاره به این که تعداد نفرات پرسپولیس از لحاظ مهره نسبت به استقلال کمتر است توضیح داد: دو، سه روز دیگر بازیکنان پرسپولیس دوباره بازی دارند و به نظر من نباید این مسابقه برگزار می‌شد. باید این تیم با السد قطر بازی می‌کرد، بعد داربی پایتخت برگزار می‌شد.

 

خوردبین همچنین گفت: پرسپولیس یک مقدار در این بازی محتاطانه کار کرد.

 

او درباره این که تعداد تماشاگران بازی ۵۰-۵۰ شد هم گفت: نمی‌دانم چرا تعداد تماشاگران استقلال در ورزشگاه پر نشد ولی تماشاگران پرسپولیس کامل ورزشگاه را پر کردند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: