کد خبر: ۷۸۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است اما من شانس استقلال را برای برد در دربی ۸۸ را بیشتر می‌بینم.
شانس استقلال برای پیروزی در دربی بیشتر است/ مقصر مشکلات استقلال مدیریت باشگاه استبه گزارش خبرداغ، مهدی پاشازاده، در خصوص دربی ۸۸ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و بازی‌های انجام شده در لیگ برتر فوتبال، شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است اما من شانس استقلال را برای برد در دربی ۸۸ را بیشتر می‌بینم.

وی افزود: استقلال به این برد نیاز دارد و می‌تواند با این پیروزی احیا شود. تجربه نشان داده که تیمی که وضعیت بهتری در جدول دارد دست به عصا بازی می‌کند و تیمی که در پاییین جدول است موفق‌تر عمل می‌کند. پیش‌بینی من از دربی ۲ بر یک به نفع استقلال است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد ستاره‌های دربی ۸۸ گفت: در استقلال فرشید اسماعیلی بسیار خوب و آماده است و در پرسپولیس علیپور می‌تواند برای پرسپولیس بدرخشد هر دو می توانند از ستاره های دربی شوند.

پاشازاده در مورد عملکرد شفر تصریح کرد: شفر را باید نگه داشت. این مربی در سال گذشته هم تیم را جمع کرد و اکنون نیاز به زمان بیشتری دارد. مشکلات استقلال مربوط به سرمربی تیم نیست و مدیریت بد باشگاه مقصر این مشکلات هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در فصل گذشته بازیکنان خوبی در اختیار داشت که متاسفانه آنها را از دست داد. الان هم بازیکنان جوان و خارجی به استقلال اضافه شدند که برای تیم خوب نیست. باید به بازیکنان جوان فرصت بازی داد تا خودشان را نشان دهند و این موضوع زمانبر است و بازیکنان خارجی جدید استقلال هم هنوز به هماهنگی نرسیدند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: