کد خبر: ۷۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۹
حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که استعفای برخی وزرا صحت دارد یا خیر، گفت: بحث استعفایی مطرح نیست. برخی از اعضای دولت از ابتدا گفتند هر وقت رییس جمهور می‌خواهد آنها را کنار بگذارند و این قول و قرار بین وزرا و رئیس جمهوری از اول وجود داشت.
معاون پارلمانی رییس جمهور: بحث استعفای اعضای دولت مطرح نیست / برخی اعضای کابینه گفتند هر وقت رییس‌جمهور می‌خواهد آن‌ها را کنار بگذارد؛ این قول و قرار از اول ابتدا وجود داشت

معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد که بحث استعفای اعضای کابینه دوازدهم مطرح نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که استعفای برخی وزرا صحت دارد یا خیر، گفت: بحث استعفایی مطرح نیست. برخی از اعضای دولت از ابتدا گفتند هر وقت رییس جمهور می‌خواهد آنها را کنار بگذارند و این قول و قرار بین وزرا و رئیس جمهوری از اول وجود داشت.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: