کد خبر: ۷۸۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
غلام حسین پیروانی گفت: همانطور که دیده اید بیشتر دربی ها بی کیفیت از آب در می آید ولی امیدوارم به خدا که دربی این هفته تماشاگر پسند، دور از حاشیه و جوانمردانه باشد.
غلام حسین پیروانی: نتیجه دربی هیچ ربطی به جدول ندارد!
به گزارش خبرداغ ،غلام حسین پیروانی کارشناس محبوب فوتبال و سرمربی اسبق تیم فجر سپاسی در گفتگوی اختصاصی با جام نیوز در خصوص دیدار تیم پرسپولیس و استقلال در هفته جاری اظهار داشت: به نظر بنده کمتر دربی استقلال و پرسپولیس بوده که با کیفیت از آب درآمده باشد چرا که تیم ها با احتیاط بازی می کنند و هر دو تیم اول برای گل نخوردن وارد زمین می شوند ولی امیدوارم به خدا که دربی این هفته خوب، تماشاگر پسند، دور از حاشیه و جوانمردانه باشد.

 

وی در خصوص نتیجه دربی پایتخت گفت: نتیجه دربی هیچ ربطی به جدول ندارد به نظرم نمی شود این دیدار را پیش بینی کرد چون همانطور که دیده اید بارها تیمی که در پایین جدول بوده و وضعیت ضعیف تری داشته است در دربی موفق بوده است.

 

سرمربی پیشین تیم فجرسپاسی در مورد لغو قانون 90 درصدی برای هواداران پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این قانون با عقل جور در نمی آمد که و مطمئن باشید اگر اجرا می شد مردم ناراضی می شدند و اختلاف شدیدی پیش می آمد و در کل گفتن این حرف هم خوب نبود چون اجرا نمی شد و از قدیم هم گفتند که به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!

 

 

وی در خصوص توهین شبکه سعودی به شایان مصلح و هواداران پرسپولیس اظهار داشت: قبل از صحبتم از جامعه فرهنگیان و مداحان و ذاکران و همه عزیزان عذرخواهی می کنم بنده معتقدم که آب دریا به دهان سگ نجس نخواهد شد اگر صدها هزار سگ هم بیاید زبان بزند به دریا نجس نخواهد شد و بدانید که با توهین این ها هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد به قول شاعرگر جمله كائنات كافر گردند، بر دامن كرياش ننشيند گرد!

 

غلامحسین پیروانی در پایان بیان کرد: مطمئن باشید که این شبکه ها نمی توانند به ایران که مملکت امام زمان و امیرالمومنین و اولادش می باشد آسیبی برسانند این ها نمی دانند که مردم ایران از صمیم قلب ائمه اطهار علیهم السلام را دوست دارند و نمی دانند که «می‌نشیند به دل آن ناله که از دل خیزد/ تا نسوزد دل ما ناله ما بی‌اثر است» و مطمئن باشید که ما به مشکل نخواهیم خورد چون عشق اهل بیت در رگ ایرانی ها ریشه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: