کد خبر: ۷۸۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۶۹۹
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با جدایی سنگربان ملی‌پوش خود به صورت مشروط موافقت کرد.
ذوب‌آهن برای فروش مظاهری به پرسپولیس شرطی عجیب گذاشت/ کسی نیستم که از رفتن بازیکنی بترسمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سعید آذری درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد رشید مظاهری در نیم‌فصل از ذوب‌آهن جدا و به پرسپولیس بپیوندد، گفت: نگران چیزی نیستم. هرکسی که می‌خواهد می‌تواند برود و هرکسی هم که می‌خواهد می‌تواند بیاید و قدمش روی چشم. رشید یکی از بهترین‌هاست و هنوز با ذوب‌‌آهن قرارداد دارد. هرکس که بازیکنان ذوب‌آهن را می‌خواهد یک درخواست به باشگاه بدهد تا ما با هیئت مدیره و کادر فنی در میان بگذاریم و بررسی کنیم.

 

او افزود: کسی نیستم که از رفتن بازیکنی بترسم. هرکس که می‌خواهد، می‌تواند برود. باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه بازیکن‌ساز است و هر باشگاهی که بازیکن ما را می‌خواهد می‌تواند پولش را بدهد و بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس درخواست خود را برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد یا خیر؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: