کد خبر: ۷۸۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۹
رهبر معظم انقلاب گفتند: جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم غاصب شرکت نخواهد کرد و معتقدیم خود این کار که سال گذشته علیرضا کریمی نمونه‌ای از آن را انجام داد، یک قهرمانی واقعی است.
رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم غاصب شرکت نخواهد کرد

به گزارش خبرداغ ، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا (اندونزی) با ایشان، گفتند: حضور گرم و پر شور ملت ایران در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را پر معنا و با عظمت‌تر از سالهای قبل خواندند و با اشاره به حادثه تروریستی دو روز قبل در اهواز، گفتند: این حادثه تلخ بار دیگر نشان داد که ملت ایران در راه پر افتخار پیشرفت و اعتلاء، دشمنان زیادی دارد.

ایشان افزودند: مدال واقعی شمایید، زیرا بالاترین ارزش برای یک کشور و لازمه پیشرفت آن، وجود نیروی انسانی کارآمد، مؤمن، جدی، با هوش و پر تلاش است.

رهبر معظم انقلاب گفتند: پیام‌های تشکر من به شما به معنای واقعی کلمه، برآمده از دل است.

ایشان افزودند: افتخارآفرینی شما ورزشکاران عزیز در مقابل چشم صدها میلیون انسان در دنیا، غیرقابل انکار است که این امتیاز، ارزش کارتان را مضاعف می‌کند.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: در مقابل تهدید به اینکه اگر فلان مسابقه را ندهید یا کاری را انجام ندهید، فلان فدراسیون از شما ناراضی می‌شود، نباید تسلیم تهدیدها و هنجارهای غلط و تحمیلی شوید.

ایشان افزودند: جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم غاصب شرکت نخواهد کرد و معتقدیم خود این کار که سال گذشته علیرضا کریمی نمونه‌ای از آن را انجام داد، یک قهرمانی واقعی است.

ایشان گفتند: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب، رژیم صهیونیستی و رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی را به رسمیت نشناخت، البته رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی سقوط کرد و رژیم غاصب، کذّاب و نژادپرست صهیونیستی نیز ساقط خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب افزودند: در عین قهرمانی، «متواضع، متدیّن، انقلابیِ پیشرو و خانواده‌دوست» باشید تا در چشم مردم الگوی «صلاح، نجابت و طهارت» شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: