کد خبر: ۷۸۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۳
وزیر دادگستری مطرح کرد: اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می‌کنم.
تعزیرات حتی در روزهای تعطیل هم به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند/انتقادهای وارد به سازمان تعزیرات را شخصا پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرداغ، سیدعلیرضا آوایی در گفت‌وگو با  ایلنا، درخصوص نقدهایی که به سازمان تعزیرات حکومتی وارد است، گفت: من هم منکر نقدهایی که به سازمان وارد است نمی‌شوم. کار سازمان تعزیرات شباهت به قوه قضائیه دارد و از جهاتی هم با آن متفاوت است.

آوایی با بیان اینکه سازمان تعزیرات به علت رسالتی که دارد در معرض نقد است، اظهار داشت: سازمان تعزیرات وظیفه برخورد و مجازات دارد و حتما سازمانی که اصالتی اینچنین دارد در معرض نقد قرار دارد و افرادی از آن ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: تا جایی که ناراضی بودن‌ها با منطق باشد آنها را پیگیری می‌کنم. یعنی اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد، باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

وزیر دادگستری ادامه داد: فکر می‌کنم مسیر فعلی تعزیرات منطقی است چراکه هم برخوردها صورت می‌گیرد و هم زمان رسیدگی به پرونده به شکل صحیح ادامه پیدا می‌کند.

آوایی تاکید کرد: نظارت‌ها در سازمان تعزیرات با توجه به شرایط فعلی کشور افزایش یافته است و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم. به غالب پرونده‌هایی که در خصوص احتکار و گرانفروشی پیش آمده رسیدگی شده و سخنگوی سازمان تعزیرات هر روز در حال ارائه گزارش است. تعزیرات حتی در روزهای تعطیل هم به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: