کد خبر: ۷۸۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۹
حشمت‌الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از حضور اعضای این کمیسیون به اهواز خبر داد و گفت: فردا صبح اعضای این کمیسیون به منظور برگزاری جلسه تأمین، دیدار با خانواده شهدا و بازدید میدانی به اهواز سفر می‌کنند.در قبال این اقدام تروریستی حتی آمریکا هم نتوانست سکوت کند و آن را محکوم کرد بر این اساس کشورمان باید اقداماتی را در این رابطه انجام دهد.
فلاحت‌پیشه: کمیسیون امنیت ملی فردا صبح به اهواز می‌رود

به گزارش خبرداغ ، رئیس کمیسیون امنیت ملی سهل‌انگاری در بروز حمله تروریستی به رژه اهواز را محرز دانست و از بازدید میدانی این کمیسیون و سفر آن‌ها به اهواز خبر داد.

حشمت‌الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از حضور اعضای این کمیسیون به اهواز خبر داد و گفت: فردا صبح اعضای این کمیسیون به منظور برگزاری جلسه تأمین، دیدار با خانواده شهدا و بازدید میدانی به اهواز سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: سهل انگاری در بروز این حادثه مشهود بوده و قابل قبول نیست که عده‌ای تروریست بتوانند تا هشت متری جایگاه آمده و به مدت ۱۰ دقیقه تیراندازی کنند، در هزار شهر ایران رزمایش دفاع مقدس برگزار می‌شود که این همایش مردمی- نظامی قابلیت اجرا در پادگان‌ها را ندارد.

فلاحت‌پیشه بیان کرد: در قبال این اقدام تروریستی حتی آمریکا هم نتوانست سکوت کند و آن را محکوم کرد بر این اساس کشورمان باید اقداماتی را در این رابطه انجام دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: رئیس جمهور در زمان حضور در سازمان ملل باید این موضوع را به عنوان بخشی از حقانیت‌های جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده و گروه‌های تروریستی که برای معرفی خود به عنوان عامل این واقعه معرفی کرده‌اند را برای حضور در لیست گروه‌های تروریستی سازمان ملل درخواست دهد.

وی بیان کرد: توصیه ما به وزارت کشور این است که تنها موافقت نامه‌های امنیتی دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی و حتی با کشور‌های منطقه‌ای را مورد بازبینی قرار دهد و برای به اجرا درآمدن آن تلاش کند، زیرا معتقدیم مسائل امنیتی برای کشور‌های منطقه باید فراتر از مسائل سیاسی باشد.

نماینده مردم اسلام آباد و گیلانغرب تأکید کرد: بیش از این نباید اجازه دهیم گسترش بحران و خلأ‌های میان کشور‌ها شکل بگیرد و تروریست‌ها فعال شوند، زیرا آن‌ها یک روز به ایران و روز دیگر به عربستان و کشور‌های دیگر صدمه می‌زنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: