کد خبر: ۷۸۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۱
الیاس حضرتی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد. استیضاح شریعتمداری توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود. خبرگزاری دولت اما نوشت: استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، که برخی خبرگزاری ها از آن خبر داده بودند، تکذیب شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وزیر صنعت استعفا داد / خبرگزاری دولت: کذب استعضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت، الیاس حضرتی از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.

استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود.

تکمیلی/

خبرگزاری دولت نوشت: استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، که برخی خبرگزاری ها از آن خبر داده بودند، تکذیب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: