کد خبر: ۷۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۳
حکیم با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز:
رهبر جریان حکمت ملی عراق طی بیانیه‌ای حملات تروریستی امروز اهواز را شدیداً محکوم کرد.
عراق و ایران در مبارزه با تروریسم در یک جبهه هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در بیانیه حجت‌الاسلام سید عمار حکیم آورده است: جریان حکمت ملی عراق اقدامات تروریستی که در رژه نظامی امروز اهواز به وقوع پیوست و منجر به کشته و زخمی شدن ده‌تا تن شد را به شدت محکوم می‌کند.

وی با ابراز همدردی با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌‌های قربانیان تصریح کرده است: عراق و ایران در مبارزه با تروریسم در یک‌ جبهه قرار دارند.

رهبر جریان حکمت ملی در ادامه این بیانیه تأکید کرده است: خاورمیانه، علی الخصوص کشورهایی که قربانی آفت شوم تروریسم شده‌اند، نیازمند همکاری‌های مداوم و مستمر امنیتی و اطلاعاتی هستند تا برنامه‌های دشمنان بشریت و انسانیت را در نطفه خفه کنند و از این طریق موجبات امنیت و ثبات منطقه را فراهم آورده، از امروز و آینده‌ ملت‌های آن محافظت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: