کد خبر: ۷۸۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۲
جهانگیری:
معاون اول رییس جمهور در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی اهواز، ضمن تقبیح عملکرد رژیم‌های مستبدی که برای پیشبرد اهداف آمریکا و صهیونیسم، مزدور می‌پرورانند، تاکید کرد: بدون تردید این اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.
عزم ملت و دولت ایران در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر خواهد شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی امروز اهواز که در نخستین روز هفته دفاع مقدس رخ داد و موجب شهادت جمعی از نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیز شهادت جمع دیگری از هموطنان عزیزمان بویژه زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم شد، نشانه دیگری از طراحی و توطئه گری دشمنان این ملک و ملت است.

رژیم‌های مستبدی که برای پیشبرد اهداف آمریکا و صهیونیسم، مزدور می‌پرورانند و ثبات و امنیت و یکپارچگی ایران مقتدر را نشانه می گیرند خود می دانند که در پیشگاه ملت ایران و همه اقوام و مذاهب کشور جایگاه و پایگاهی ندارند و سرانجام خشونت و تروریسم کور، رسوایی منطقه ای و جهانی آتش افروزان است.

شهادت مظلومانه این عزیزان را به آحاد ملت ایران، مردم بزرگوار و صبور اهواز و به خصوص بازماندگان داغدار آنان تسلیت می گویم و برای تمام مصدومان این حادثه از خداوند متعال سلامت و بهبودی کامل آرزو می کنم.

بدون تردید این دست از اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر خواهد کرد و تروریست های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه ای و خارجی آنها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: