کد خبر: ۷۸۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
حسین ماهینی به دلیل مصدومیت بازی با سپیدرود را از دست داد اما احمد نوراللهی و بشار رسن که در روزهای اخیر فیزیوتراپی انجام داده‌اند مشکلی برای همراهی تیمشان در بازی فردا ندارند.
وضعیت نامشخص مصدومیت سیدجلال و انصاریبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حسین ماهینی به دلیل مصدومیت بازی با سپیدرود را از دست داد اما احمد نوراللهی و بشار رسن که در روزهای اخیر فیزیوتراپی انجام داده‌اند مشکلی برای همراهی تیمشان در بازی فردا ندارند. محمد انصاری و سیدجلال حسینی هم با درد مقابل الدحیل بازی کردند و با مصدومیت‌هایی روبه‌رو بودند که در روزهای اخیر به استراحت پرداخته و زیر نظر کادر پزشکی فعالیت کردند. این 2 بازیکن شرایط نسبتا خوبی دارند اما حضور قطعی آن‌ها در بازی مقابل سپیدرود هنوز مشخص نیست و باید دید طی تمرین امروز وضعیت بدنی این 2 بازیکن چطور خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: