کد خبر: ۷۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۹۱۲
علی کریمی با گذاشتن پستی در اینستاگرام به شدت سیاست های عادل فردوسی پور را مورد انتقاد قرار داد.
حمله تند کریمی به فردوسی پور؛ نوچه کی روش باید عذرخواهی کندبه گزارش خبرداغ ، در برنامه 90 دیشب آیتمی از بازی سپیدرود و ملوان بخش شد که در آن هواداران سپیدرود با سنگ ملوانی ها را می زدند، همین موضوع کافی بود تا علی کریمی سرمربی حال حاضر سپیدرود که اصلا روابط خوبی با فردوسی پور ندارد در پستی اینستاگرامی به شدت این مجری معروف را مورد انتقاد قرار دهد:
 
اقای فتاحی چرا ساکتی!!؟؟جالبه کسی که می خواد این فوتبال رو درست کنه !!مجری تلویزیونی که به مسئول برگزاری سازمان لیگ زنگ میزنه میگه قرعه جنجالی بیرون بیاره!!!!نوچه های کی روش ، این تیم بی کس و کار نیست، فکر نکنید هر غلطی دلتون می خواد توی فوتبال ، می تونید بکنید!از بازی بعد بهتون نشون میدم که چه خبره!
شما و رفقاتون رو یه کاری میکنم از این فوتبال ، فرار کنید
شما برید فعلاً قرارداداد دلاله رو ببندید ، بعدش بیاین از فوتبال حرف برنید.
از امروز یه تنه جلوی تو و داردستت در فدراسیون ( فدراسیون جانبازان فوتبال)
( البته جانبازان واقعی این مردم جایگاه ویژه دارن و خواهند داشت و حیف که یه سریا از اسم جانباز برای منافع شخصی سوء استفاده کند )وایسادم تا روزی که شخصاً از مردم شهر رشت به خاطر این برنامه عذر خواهی کنید!!جرات داری باز میکروفونت رو بیار جلوی من!!


ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: