کد خبر: ۷۸۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۵۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی را بردیم و یک روز رویایی را برای خودمان، ملت ایران و همه هواداران رقم زدیم.
علیپور: یک روز رویایی را برای خودمان، ملت ایران و همه هواداران رقم زدیمبه گزارش خبرداغ ، علی علیپور آقای گل قهرمان فوتبال ایران بعد از برد پرسپولیس برابر الدحیل در جمع اصحاب رسانه گفت: در اوایل بازی، حملات خوبی انجام دادیم، فقط نتوانستیم به گل برسیم. در 25 دقیقه اول که خوب بازی کردیم نتوانستیم گلزنی کنیم. روی غفلت یا شانس حریف، الدحیل به گل رسید. مهم این بود، بعد از گل به آنچه می‌خواهیم برسیم و یک روز رویای را برای خودمان، ملت و هواداران رقم بزنیم.

 

وی افزود: هدف ما از روز اول برای حضور در این مسابقات، رسیدن به فینال بوده و هست. قطعا با تدابیر کادر فنی پرسپولیس بهتر و بهتر می‌شود.

آقای گل فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: هواداران سنگ تمام گذاشتند. حضور آن ها برای ما دلگرمی بود و خیالمان جمع بود. خدا را شکر که آن ها را خوشحال به خانه فرستادیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: